Inbokade planer?
Är så glad att jag Aurora har kommit igång på riktigt, har tre hoppträningar och en markarbets träning och en clear round inbokad. Troligen blir det en löshoppning i december ngn gång också!
riktigt kul att vi börjar komma igång och satsar verkligen allt nu!
Va har ni för inbokade planer med era hästar? 

Sadelutprovning för Doddes del, vilket påminner mig om att jag måste kila ner och ringa henne!
Jag och Fiona har två till inplanerade träningar i år och så tillkommer det väl säkert något annat evenemang =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Hoppträning på söndag och clear round den 22:a. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Har bokat tid för sadelutprovning på tisdag 10/11 kl 16, äntligen!!!!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#3 Jag vill också ha en ny sadel! Lycka till!
#3 va roligt :)
jag ska försöka få tid för sadelutprovning på jul-lovet, så jag äntligen kan köpa en dressyrsadel

#4 & 5 Ja =) Jag har vart mer eller mindre sadellös sen i våras/början av sommaren. Så förhoppningsvis hittar jag någon som ligger bra så att jag kan börja rida ordentligt igen :D
Jenny

mina planer är :
Jag vet inte! November ut är min 3åring på träning hos min tränare. Sen hem kanske ut i skogen ett par ggr innan jul men sen ska han ha vintervila.
Vet inte om jag ska sälja honom eller inte…
Försöka hitta glädje igen med att ha egen häst.. Det e vad jag ska försöka göra.. =)

Jag har inte så mycket träningar inbokade eftersom att jag tränar runt 3 ggr/vecka men det jag har planerat är en cr den 6 december, att jag ska kolla ny sadel och även lite löshoppningar:) Sen hade jag ju tänkt att börja tävla på riktigt nästa är:)
just nu har jag inget annat än det vanliga (dvs, dressyr på tisdagar och hoppning på torsdagar, båda för tränare) men till våren hoppas jag det ska komma några clear-rounder och tävlingar. målet för nästa sommar är att ha startat och gjort bra ifrån oss på 1.10 =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
Försäljning! 
Ett mycket tungt beslut som jag behövt ta, men det är rätt för oss båda! Fram tills dess tränar vi på som vanligt, men tävlingssäsongen är avslutad för oss. Nu är målet att försöka få henne så genomriden som möjligt till nästa ryttare ska ta över…
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

#10 Vad trist! 
har en dressyrträning på fredag inbokad, och på söndag Cr :)