Stockholm Horse Show
Vilka av er ska dit och se på showen? Vilka dagar?
Jag vill dit men har inte råd med biljetterna.
Sparar hellre pengar till Göteborgs Horse Show, eller mässan rättare sagt, dit jag redan har biljetter.
Glöm inte ta med er kamerorna och bjuda oss andra på en massa bilder!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jag ska bara åka dit om jag lyckas vinna biljetter ;) Annars har jag också planer till att åka till GBG :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

ÅH, jag vill åka till STHLM Horse Show!… :/ Har aldrig varit där och tycker att Göteborg börjar bli rätt uttjatad, känns som att det är samma saker hela tiden… x) Men förmodligen blir det GBG ändå skulle jag tro, om jag inte vinner biljetter vill säga?! :P
jag ska dit för första gången, åker dit med skolan, ska kolla på fredag F.m :)
Mailat in, bara varit på GBG Horseshow typ 100 gånger ^^ Och ska dit i år igen, hela söndagen!

Jag ska till Sthlm horseshow hela lördagen, har varit där varje år i nio år nu :)

ska dit på söndag kväll :)
*desperat försök* Det är förstås ingen härifrån som ska på galashowen på lördag kväll, kl 19-23? Och som sen ska med t-banan in till centralen? Hör gärna av er i så fall!
Jag är nämligen utan sällskap, och ska sova på vandrarhem inne i stan. Och jag törs inte åka tunnelbana som ensam tjej på kvällen/natten. 

Jag ska dit på fredagskvällen, mest för att jag vill till annexet på fredagen då allt det bästa inte är slutsåld.. Har i övrigt varit på globen varje år i typ 10 års tid :P
// Cathie @ www.cathie.se
ska dit på lördag, på dan
Jag ska dit på lördagen.
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se