OT. Julklappar
Gör en julklapps-tråd här med.
Det närmar sig jul afton nu.
vad önskar ni er och vad tänker ni köpa till era hästar? :)
Själv så önskar jag mig bara pengar, men eftersom mina föräldrar vill köpa ngt så har jag sagt charles owen hjälm och dressyr sadel.
aurora kommer få en dressyr sadel i jul-klapp, dock så blir den nog försenad, men sen massa goda saker får hon också, en jul-middag :)
Läste i en annan tråd att du har en ponny också
får inte den julklappar av dig?
Själv ger jag mina 3 lite extra godis
och har också köpt lite småprylar.
Schabrak, förnyar lite borstar mm
han är uthyrd, och kommer inte vara hos honom på julafton, men när jag är där så kommer jag ju självklart ge honom massa gott som alltid.
Bra det va inte illa menat, bara undrade.
Förresten vad är det för dressyrsadel du ska köpa?
Jag har precis köpt en ny Kieffer.
#5 har inte ngn bestämt än, ska åka med henne till en sadelutprovare och köpa den som passar henne och som jag trivs i :)

#6 Hoppas ni hittar någon bra! Jag åker gärna med och beundrar alla fina sadlar. Fick abstinens senast.
Kanel ska få julklappar av mig - de vita lindorna som var för korta för Kalle.
Kalle får alltid godis på julafton, men jag brukar inte köpa prylar. Men kanske det blir något litet i år.
Till mig själv önskar jag nog en ny ridhjälm. Har kollar lite på Jacsons nya, tror att modellen heter Wen. Snygg är den!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#7 du får mer än gärna följa med :)
#7 jacson hjälmen var btw väldigt snygg.
till hästarna blir det granris och och annat gotta =)
själv önskar jag mig en putsbox från börjes =) har redan en sån fast gammal så den behöver bytas ut.
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

Hästarna brukar inte få något speciellt, en julmorot brukar det bli =)
Jag själv önskar mig mest pengar, har antingen tänkt att köpa en laptop eller en shettis till!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg