Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 840 ggr
J-Parnebo
0

God Morgon 3 december

Halloj!
Vad har ni för planer för dagen/kvällen?

Själv ska jag snart åka till min praktik plats, sedan åka till en häst affär och köpa broddar.
Ner till stallet och rida tjejen.

Sunshiine
0

Hejsan!

Just nu sitter jag i klassrummet, ska snart gå ner och ta in hästen för 10.15 blir det dessyrträning (y) Är inte alls taggad för det, mår illa och vill bara hem just nu!

Sunshiine
0

Hejsan!

Just nu sitter jag i klassrummet, ska snart gå ner och ta in hästen för 10.15 blir det dessyrträning (y) Är inte alls taggad för det, mår illa och vill bara hem just nu!

HannaT
0

Har varit och jobbat idag, och solat solarium. Ska äta lite och sedan iväg till Kallegubben och rida.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Sunshiine
0

Dressyrträningen gick kanon idag:D!! Jag älskar min bebis:)

Fiona
0

God kväll!'

Skolan som vanligt och sen hem till datorn, ut till stallet och nu har jag landat här igen. Sitter och planerar för min framtida flytt ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

HannaT
0

#4 Härlig Jennifer. Skrattande 

#5 Vart ska du flytta? Tungan ute

Fiona
0

#6 Vill flytta in till stan mot sommaren/hösten! Hur det blir med det får vi dock se Tungan ute

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

HannaT
0

#7 Vad säger du? Vill du inte ut på landet och leva hästliv? Oskyldig Det är i alla fall min stora dröm.

Fiona
0

#8 Är så jäkla trött på allt bussåkande & väntetider ;) Och har bara gått en termin än… Haha vi får se hur det blir :) jag vill bo pålandet när jag blir äldre men nu vill jag in ill stan!

Jenny