God Morgon 3 december
Halloj!
Vad har ni för planer för dagen/kvällen?
Själv ska jag snart åka till min praktik plats, sedan åka till en häst affär och köpa broddar.
Ner till stallet och rida tjejen.

Hejsan!
Just nu sitter jag i klassrummet, ska snart gå ner och ta in hästen för 10.15 blir det dessyrträning (y) Är inte alls taggad för det, mår illa och vill bara hem just nu!

Hejsan!
Just nu sitter jag i klassrummet, ska snart gå ner och ta in hästen för 10.15 blir det dessyrträning (y) Är inte alls taggad för det, mår illa och vill bara hem just nu!

Har varit och jobbat idag, och solat solarium. Ska äta lite och sedan iväg till Kallegubben och rida.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Dressyrträningen gick kanon idag:D!! Jag älskar min bebis:)

God kväll!'
Skolan som vanligt och sen hem till datorn, ut till stallet och nu har jag landat här igen. Sitter och planerar för min framtida flytt ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#4 Härlig Jennifer.
#5 Vart ska du flytta? 

#6 Vill flytta in till stan mot sommaren/hösten! Hur det blir med det får vi dock se 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 Vad säger du? Vill du inte ut på landet och leva hästliv?
Det är i alla fall min stora dröm.

#8 Är så jäkla trött på allt bussåkande & väntetider ;) Och har bara gått en termin än… Haha vi får se hur det blir :) jag vill bo pålandet när jag blir äldre men nu vill jag in ill stan!
Jenny