Arabvalack säljes
Jag hjälper ägaren till min foderhäst att annonsera lite här & var!
Genomsnäll arabvalack född -95 säljes till ett kärleksfullt hem med box, hästkompisar & regelbunden motion. Fux med stjärn, cirka 152 i mankhöjd (ej slutmätt), undan Djeela , efter Pozeydon (valack nu) och ue Czap. Kommer dock ha pass i Svenska hästavelsförbundet pga strul med betäckningslicens.
Pigg och framåt att rida, samarbetsvillig, lättlärd & kräver en rutinerad ryttare med en mjuk hand. Snäll & lugn i all hantering, kan stå själv i stallet. All utrustning så som täcken, träns, skydd, borstar osv ingår, sadel ingår ej. Kan ha max 17 tum i sadelstorlek. Omusklad och ej igång i dagsläget. Står hos fodervärden utanför Falköping i Västra götaland tom feburai och sen flyttas han till Borås
Tävlad LA hoppning, fälttävlan 80-90, grundutbildad i dressyren samt tömkörd
Pris: 15 000 eller högstbjudande
Kontakta Pernilla (ägaren) på 0735313425, pernillaredebjork@hotmail.com eller Jenny (fodervärden) på 0767963682 , jjennnyy@hotmail.com
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

…
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hans ögon är ju hemska på denna bilden men har inga andra hoppbilder
Ska försöka komma iväg och löshoppa honom nu på lovet så då kommer det nya bilder!
Jenny
Hoppas ni hittar ett bra hem till honom, han är riktigt snygg! 
Hoppas ni hittar ett bra hem till honom, han är riktigt snygg! 

#3 Ja jag hoppas verkligen att det dyker upp någon bra så han kommer till ett hem där han får ridas ordentligt! Visst är han 
Jenny

Ägaren har redan tre intresserade, ska komma en på fredag redan. Håller tummarna för grabbens skull!
Jenny