God Morgon 17 december
Morgon morgon, vad har ni för planer idag eller inför helgen?
Nu har jag lov, vi får det idag, men ska till läkaren så kan inte gå på avslutningen, ska försöka hinna rida ut innan det blir mörkt idag, vill rida i skogen :)
Har inte så mkt planerat framåt förutom jobba lördag och söndag, segt.
God morgon!
Idag har vi julavslutning. Eller ja, det pågår just nu medans jag ligger hemma och göttar mig i en fet förkylning. Härligt sätt att börja jullovet på. Eller inte.
Massa snö ute. Tycker inte om det heller. :|

#0 Vilka tider jobbar du? Jag är sjukt sugen på att fota julbiler på hästarna i helgen.
#1 Aj aj… jobbigt att vara förkyld. Krya på dig!
Jag har precis kommit hem från jobbet, och sitter här och fryser. Jag är inte heller något stort fan av vintern, vill ha sol och värme. Om ett par timmar ska jag till stallet och krama sönder Kalle (har ju varit bortrest), och rida en liten runda. Ska bli kul!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Hehe Godmorgon, eller snarare eftermiddag (A)
Jag har nyss slutat för dagen, sitter i klassrummet och väntar på bussen :D Sooft dag idag, skulle egentligen ha dressyrträning på morgonen men eftersom att jag är så smart och glömmer mina ridsaker på köksbordet så fick jag kolla på istället :P Efter det så hade vi Naturkunskap, pepparkakor och skumtomtar (a)
Hade tänkt att rida bebisen idag, har inte ridit henne sen i Lördags så det kommer bli en upplevelse xD Förhoppningsvis så är hon lite trött sen gårdagens påhitt. Sunshine har nämligen hittat en pojke :P På andra sidan staketet, och wips så hade hon rivit ner staketet och ojdå, så var det 2 skäckar på samma sida, knäppa häst :P
#2 jag jobbar från 8-17 :/