Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1015 ggr
HannaT
0

God morgon 5 januari!

Hej hej. Skrattande

Här sitter jag i morgonrock och dricker kaffe. Snart ska jag fixa iordning mig och åka och köpa kraftfoder till Kalle, och sedan blir det hoppning i manegen. Ska bli riktigt kul!

Vad ska ni hitta på idag? Hur mår ni?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

J-Parnebo
0

Halloj, ska snart städa upp i rummet, sedan gå ner till stallet. rida lite dressyr kanske markarbete i ridhuset. sen ska jag hem till en kompis och vidare på bio.

lennartsdotter
0

God morgon!

Jag klev upp halv nio och släppte ut min sköthäst som jag har hemma över lovet. Första natten i mitt nya rum; jag höll på att frysa ihjäl…. Måste höja elementen där. Det är -27 ute idag och jag funderar på att låta kusen vila, vi är trots allt på semester här. :) Men mocka och byta vatten måste jag i alla fall göra. Solen verkar inte orka ta sej upp över linaberget idag, jag börjar faktiskt tröttna på detta eviga mörker. Snön i all ära men lite mera sol skulle inte skada. :)

Igår flyttade min storebror, 19, till en lägenhet i samhället. Så då flyttade jag ut i hans rum, dammråttorna var lika stora som min kanin… det tog hela dagen att städa där. Men nu är det välstädat och fint där :)

Jag är lite trött idag men hoppas på att mamma eller pappa kokar kaffe snart… :)

Glad trettondagsafton allihopa!

Fiona
0

God middag!

Gick upp vid tio tiden och har fixat med lite av varje, ska åka och jobba nu. Hoppas att älgarna har försvunnit! Ska nog åka lite bobb bakom Fiona när jag kommer hem. I kväll kommer n¨gra bekanta till mamma & pappa på middag =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

HannaT
0

#2 Oj, 27 minus?! Kallt. Förvånad Bor du väldigt långt upp i landet?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

emeliekarlssoonn
0

Go' kväll!

Vaknade vid 10 i 2 idag. Senaste på hela lovet faktiskt ;)
 Har under dagen bara tagit det lugnt. Glott på teve och spelat GH. =)

Finns inte mycket att göra. Sista chansen ikväll att vända tillbaka dygnet innan skolan börjar. Har en känsla av att det inte lär hända. :)

lennartsdotter
0

# - En mil utanför jokkmokk…

Idag är det -32… Jag känner för lite växthus effekt just nu. ;)