Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 753 ggr
HannaT
0

God morgon 11 januari

Jag sitter här och dricker kaffe och ska strax iväg till jobbet. Jag har en knepig arbetstid idag, så Jennifer ska ta hand om Kalle åt mig (tack!).

Vad ska ni göra idag? Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

joooossan
0

Morgon morgon!

Sitter med hästkläderna på fortfarande, släppte ut de fyrbenta tidiare. En skön flrmiddag då jag inte börjar skolan förens klockan 11.40, fruktansvärt opeppad inför skolstarten..! Förhopningsvis blir det en lugn dag. I eftermiddag så ska jag förbereda mig lite inför imorgon, massören kommer bland annat! Skrattande

Josefinejumpforjoy.blogg.se

WhoCares-01
0

inget stall för mig idag, mamma masserar och mockar idag. så jag ska spendera lite av eftermiddagen med pojkvännen efter skolan och sedan iväg och städa på ett dagis =)  rätt go dag faktiskt

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

emeliekarlssoonn
0

Gokväll!

Dagen bjöd först på en superseg skoldag. Först Naturkunskap, Energi och energiomvandlingar. Kände mig som en pluggis och fattar fortfarande inte hur allt sitter kvar i huvudet från fysiken i 9:an. :P
 Fick sluta en halvtimme tidigare från livsmedelshygienen (HEMSKT tråkigt ämne för övrigt) så gick ner till stan och käkade chicken kebaaab. mumma <3  :D
 Sen hem, byta om och iväg till stallet.
Gjorde maten och gick omkring och filosoferade i min egen värld ett tag. Plockade in hästarna eftersom. Jag utmanade ödet och red barbacka i repgrimman. HAHA! Jag var sååå nära att ramla av efter en sådär, 3 travsteg ;)  Fy sjutton vilken syn det måste varit. Kände att jag hängde fram på halsen. Hästen undrade väll var sjutton jag höll på med xD  Stackarn =)

Vädret har varit skapligt. Sol faktiskt. :D  Det var ca. -15 grader när jag red och det var inte så farligt. =)  Halsduk ska fortsätta användas. :P

Fiona
0

God kväll!

Första dagen i skolan idag efter lovet, gick upp klockan 06 och var lagom seg. Skoldagen gick fort men när jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Har inte ork till något just nu… Har tagit in pållarna, kelat med grisarna och tittat på tv. Och en del dator såklart…

Nu väntas Paradise hotel =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

J-Parnebo
0

go kväll!

vart i skolan idag, och sen vart med en kompis. stack till stallet en stund och sedan chillade vi hemma framför tv:n :)

halludu
0

God kväll!

Idag var jag i skolan, en lektion. Sen gick jag upp till sjukhuset och röntgade min ländrygg och lite andra leder. Därefter gick jag till mammas jobb och åkte med henne hem. Då somnade jag! Sen väckte pappa mig vid 5 och sa att vi skulle träna ikväll. Så på med kläderna och åka till stallet. Så det blev hoppträning ikväll med omhoppningsbana, snabba svängar och mycket fart!! Det gick kanon. Nu är det läggdags! Godnatt!