God Morgon 28 januari
Längesedan det var en sån här tråd!
Vad har ni för planer för dagen?
Själv ska jag dra mig upp och äta frukost, städa lite och sedan gå ut med hunden.
Vidare till stallet och troligen rida Kalle och Aurora, och sen putsa all utrustning inför imorgon :)
jag ska till stallet strax å ta ut hästarna. sen är det skola med psykologi A och sen ska jag Fotografera i studion för mitt PA. efter det blir det stallet igen så ska jag prmenera bort med Wilma till ett ridhus 20 minuter bort å vara med på första hoppträningen sedan hon var skadad. =) men ska bara vara med på uppvärmningen eftersom hon inte är helt igång än
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
Godmorgon!
Har haft en häääärlig sovmorgon och vaknade för ca. 10 minuter sen :D
Ska iväg till skolan om knappt en timme. =)
Får se om det blir stallet i eftermiddag eller inte. Måste prata med mamma om det :)

God morgon, god morgon! 
Jag har sovit extremt dåligt inatt och orkade inte ta mig upp i morse, så Jennifer är åter igen väldigt snäll och tar Kallemannen åt mig. Tack! Jag sitter och dricker kaffe nu och kollar på våra bästa år, och så ska jag strax göra mig i ordning och gå till jobbet. Jobbar 13 - 21 idag så jag hinner inte direkt göra något annat.
#1 Kul med träning. Lycka till!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

God eftermiddag.
Har ägnat förmiddagen åt att rida ute i solskenet och konstaterade att solen börjar att värma nu. Det är så skönt! Det finns hopp om vår..
Eftermiddagen hänges åt jobbet och ikväll är jag nog tvungen att frisera Snooze om jag inte ska behöva skämmas för honom på dressyrträningen på söndag..

Godkväll!
Idag har jag sovit ut., till typ kl 10 :)
det var skönt , sen kom pojkvännen hem på
lunchen, så fick ju göra mat till han :( haha
Åkte till stallet vid 13. var ute och gick med hästen i 1,5 timmar :)
haha gick genom drivor, och i djuuup snö.
hon hade skitroligt, och jag likaså ;P
Sen åkte jag hem, och pojkvän hämtade upp mig, så
åkte vi till ÖB, såg att ett hästtäcke kostade 17:75:- :P
kollade inte så mkt mer, men får väl åka dit med mamma
Någon dag ;P
nu sitter jag hemma, gjort omelett till lite mellanmål, för att senare bege mig ut och kolla på två katter som jag ska passa i en vecka :)
sen ska jag och pojkvän laga ÄNNU MER GI-mat :) soooom äääär sååååååå goooooott ! :D
Thats my day!

God kväll!
Haft studiedag idag, skönt! Egentligen skulle jag åkt till Ljungby på sadelutprovning för Dite ska få en ny dresyrsadel, men pga snön blev allt inställt. Istället så blev det en heldag i stallet och de vanliga. Mockat, fixat maten, mätt upp hö och allt som hör till. Sedan tog jag en sväng med Dite, vi skrittade fram i skogen och gick sedan tillbaka för att hoppa lite. Någon var piggelin! ;) Allt gick iallafall super så jag är nöjd med dagen.
Nu ska jag sätta mig och räkna ihop lite kostnader som blev av stallet när vi byggde det i sommras igen.. :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se