God morgon 1 februari
God morgon!
Vad ska ni hitta på idag?
Jag har sovit extremt dåligt inatt och ska strax iväg och jobba ett långt pass, 7.30 - 17.00. Fy fy… sedan ska jag till stallet och om jag hinner ska jag rida Kalle på ängen. Mycket mer än så hinner jag nog inte…
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Morgon, jag ska strax till skolan, sedan ska jag till stallet och rida någonstans hoppas jag :)

God morgon god morgon!
Har hunnit med att släppa ut hästarna nu på morgonen, ska duscha och göra mig iordning för att åka in till stan sedan. Har dubbel körlektion innan skolan, men har glömt bort vilken tid 
Måste ringa och kolla! När jag kommer hem blir det en tur till stallet, tror Dite får vila idag, möjligtvis att jag värmer upp henne med longering och strechar henne lite :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

God morgon
Ska snart till skolan, men får se hur många lektioner jag går på. måste prioritera körkortsteorin nu…
Sen ska jag till stallet o rida den stora lunsen och den lilla söta =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
God förmiddag! =)
Har lunchrast för tillfället. Börjar om en halvtimme. Livsmedelshygien. Ungefär lika roligt som att prata med en vägg. -.-
När vi slutar blir det stallet en sväng. Bara mocka och fixa mat o vatten. När jag kommer hem så blir det solarium! WONDERBAR!

#3 fler än jag som har teorin som första prioritet!

#5 japp! bara en vecka kvar nu o jag hade tills idag bara gjort B-fasen. men nu är c-fasen också klar iaf ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Har precis varit i skolan. Bella får dock vila idag för jag har prov i fysik B imorgon… våglära <3 Ville åka ut nu när det är ljust men ingen av våra bilar är hemma så jag får göra det senare.

Äääääntligen hemma… Ska iväg till stallet och fixa nu, men hinner nog inte rida. 

#8 *Tänk på lönen, tänk på lönen* 
Jag sitter och pluggar på samhällsprov jag har imorgon, blä. Ska snart till stallet och ta in hästarna. Hinner nog inte rida Dite, tyävrr :/ Får ta igen det imorgon!

#9 Oja.
Det finns inget bättre än löning. Lider med dig som fortfarande går i skolan, studiebidrag är inte mycket att leva på, speciellt när man har häst.

Ne, inte lätt..
Men jag har turen att redan fått jobb så jag jobbar varannan helg, så brukar få ihop ungefär 5000:- extra varje månad och det går åt vill jag säga!! Håller med, månadens höjd, helt klart!