Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettannonser
Läst 2898 ggr
halludu
0

Köpes: Ridstövlar & Kavaj.

Nu ska det tävlas och så jag söker kavaj samt ridstövlar.

Ridkavajen ska vara storlek 36, men jag har 34 och vill kunna ha ridväst under då jag inte är 18 än.

Stövlarna ska vara i läder, och hela och fina. Storlek 38. Jag har ganska smala vader. Stövlarna ska helst var rättså nätta men dem får gärna gå upp lite på sidan. 37 - 38 kan också gå bra, kontakta mig så kan vi mäta.

Mvh

HannaT
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad kan du max tänka dig betala för ett par stövlar? Glad Jag har CRW-stöveln från Hööks som inte är så farligt dyr. Den är jag jättenöjd med!

Inte den bästa bilden, men…

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

halludu
0

Vilken av alla CRW finns många olika modeller x) Du får gärna länka till hööks : )

HannaT
0

Ja det gör det ju kanske… Tungan ute Det är de här jag menar. Jag använder mina i stort sett varje dag. Jättebekväma!

halludu
0

Lite för dyra för mig x). Det är därför jag letar efter beg. : P

HannaT
0

#4 Jag förstår! Glad

halludu
0

Om någon har lust att hjälpa mig leta på annons sidor vore det också tacksamt! Så länka gärna. Bor i Värnamo så får gärna vara i närheten..

WhoCares-01
0

ska du köpa begagnat tycker jag att du ska gå till en ridsportbutik som säljer begagnat. det är bästa sättet att hitta något som passar. se efter om du kan hitta en hemförsäljare av något märke, det brukar ofta sälja nya saker billigt.  jag köpte mina mountain horse hos en hemförsäljare. det var helt oanvända och kostar normalt runt 2000. men dels var det en modell för ett år tidigare och dels hade hon så många så hon fick inte sålt alla så jag fick dom för 800 =)

sen har ju börjes tingsryd en skitsnygg kavaj för 399 =) jag ska köpa en sådan så fort jag börjar tävla igen. (manfår nog sy fast knapparna lite hårdare bara. de sitter väldigt löst)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

WhoCares-01
0

sånna här är det jag har tror jag

ligger på ca.1999 i butik.

// Alexandra

halludu
0

#7 Hur hittar man sådana hemförsäljare?

Kavajen har jag faktist tittat på börjes, men tänker att man kanske kan hitta någon billigare i närheten här och slippa åka så långt för att se om den passar..

#8 Dom är för grova för mig x)

Jag är jätte kräsen !! :) haha!

Tack så jätte mycket för tipsen!

WhoCares-01
0

vet att den ser jättegrov ut på bild men det är den verkligen inte. den är lätt och smidig. dom är mycket snyggare i verkligheten. tro mig ;) jag är också kräsen.

du får söka på nätet eller så. om du är beredd att åka en bit så åk till Kungsbacka. här finns både börjes och en hemförsäljare =)

// Alexandra

halludu
0

Det är jätte långt för mig.. : /

halludu
0

Isf vill jag hellre ha de med snörningen som Hanna visade de är mer "ädla" än mountinhorse var..

WhoCares-01
0

typ sådana här?

// Alexandra

halludu
0

#13 Japp!

Tycker det är snyggt med dem också för att det går som en kan vid knät.. om du förstår x)

WhoCares-01
0

kan vid knät??   knat? =) för så har de flesta stövlar nu förtiden om man bara går upp lite i kvalitet och pris

// Alexandra

halludu
0

#15 Haha oj så fel det blev x). Tycker det är så himla snyggt! Om man titta på äldre modeller så finns det ju knappt. Exempelvis Cavallo eller vad dom heter..

halludu
0

Putt!

joooossan
0

Har du kollat på exempel hastnet.se? :) Där finns det ju mycket beg. :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

halludu
0

Mjo, men så himla långt bort har typ hittat i norrland x)

joooossan
0

Ja, men det går ju lätt att skicka ^^

Josefinejumpforjoy.blogg.se

halludu
0

Vill veta att dom passar med:P