Ett sug... efter hoppning!
Det är litet roligt, när jag började skriva här för ganska så länge sedan så vart jag ganska så feg och sådär i hoppningen och undvek gärna det.
Men nu börjar jag få ett sug, kan se mig själv och harry komma ut på några clear rounder o sådär ;)
Vi har hoppat läskiga snödrivor nu i vinter, och då har vi hoppat mellan 70-90 cm beroende på hurmycket som stallägaren bunkrat upp längsmed en av ridvägarna. Och det har gjort mig modigare :D
Så planen är att när snön sen försvinner så ska vi börja löshoppa hästarna litet oftare (nu när vi fkatiskt har friska och hela hästar i vårt stall igen, och inte en massa konvalescenter) och sen även hjälpas åt och ordna så vi hopptränar tillsammans nån gång i månaden också :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Åh va kul för er! Roligt att längta lite efter något, stort lycka till till er! 
Josefinejumpforjoy.blogg.se
det är bra att ni har ett mål =) grattis till att du kommit över det allra läskigaste =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

Håller med alla andra. Hoppning är bland det roligaste som finns, förstår att det lockar.
Uppdatera gärna här om hur det går med träningen!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Det ska jag göra!
ska bara bli av med dryga halvmetern snö i paddocken först innan det blir riktig träning :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.