Goddag 12 februari
Goddag, eller god kväll!
Jag sitter här och dricker mitt morgonkaffe, och ska alldeles snart hoppa in i duschen. Sedan ska jag till stan och titta på ett par skor, och sist men inte minst åka till stallet och longera Kalle.
Hur mår ni idag? Vad har ni för planer för dagen? 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
God middag!
Jag är jättesur, dag har bara blivit helt skitdålig! Skulle fått mina chaps idag men de har inte kommit. J*vla posten! Sen trodde jag min pojkvän tänkte hitta på något med mig idag men det blev visst inte så. Han hittar aldrig på något!!
Annars idag så ska Lilleman vila. Jag ska väl städa och vara allmänt sur idag. Jag har inte lust med något alls faktist. Är på tvären idag!

#1 Låter inget kul alls, hoppas det blir bättre framåt kvällen! 
God middag!
I går kväll kom min nya häst så idag blir första ridturen här hemma. Ska skritta ut en tur i snön och min mamma + vår hund ska gå med. Hoppas på en mysig tur. Ha det så bra allihopa!

#3 Oj vad kul. Vad har du köpt för häst? 
#4 Ja jättekul! Halvblodsvalack, import Tjeckien. Tävlad LA/LA så nu ska jag bli hoppryttare oxå
Kommer nog inte kasta mig över 120 nu i början men tänkte ta mig ut på en lokal 90cm till sommaren om allt känns bra. Är egentligen "dressyrtant" så det blir till att tävla LA/MsvB också! Han är hur mysig och snäll som helst så det känns riktigt bra. Har honom på min skola, går naturbruk/häst :)
God middag, idag har jg vart på ridskolan med skolan. gick helt underbart bra idag :)
och nu trött osom jag är ska jag vandra ner till aurora och longerna henne också, tänkte även putsa lite sedan :)

God kväll!
Skolan som vanligt och sen var de gest inplanerad men de blev tyvärr ändrade planer. Har kört Fiona och fixat lite i stallet, ska se om de går något bra på tv nu så blir de en slappar kväll :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
god kväll.
mår inte bra alls idag. vaknade kl. 02.00 inatt av en rinnande nästa och trånga luftrör. efter det kunde jag inte somna om. var i stallet kl.08.00 och red, mockade och tog ut hästar. kom till skolan 11.40 precis i tid till första lektionen med läxförhör. efter det kollade jag och en kompis på estet-treornas sceniska musikal, som var dunder bra(!), efter det var de thaimat och sen samma teater en gång till med andra kopisar + pojkvän.
nu sitter jag i sängen med papper i näsan och ska läsa lite innan jag frsöker sova =) har säkert feber också xP
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

#8 Usch, usch, usch. Krya på dig! 
tack så mycke ^^
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3