Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikett: off-topic
Läst 770 ggr
exitingsvillemo
0

Hjälp mig inför våren =)

Jag har som sagt en butik där vi säljer hästprodukter av alla de slag.

Ni som rör er mycket på tävlingar/träningar kan  kanske tipsa mig om vilka produkter jag bör marknadsföra lite extra, vad är inne bland ridfolket i år?

Håller de svenska färgerna fortfarande i sig?

Hansbo och Jacson är de två största leverantörer jag har och som jag arbetar mkt med, så kika gärna in på deras hemsidor och kolla vad som faller er i smaken.

På Jacsons hemsida kan ni välja att bläddra i deras katalog, där finns alla nyheter med.

Inne på Hansbos sida är det bara att kolla fritt på produkterna, klicka på nyheter för att se det senaste, mycket fint tycker jag.

Som nybliven företagare så är det ju viktigt att ta in rätt produkter och eftersom vi åker runt på en del tävlingar så vill jag ju kunna visa upp rätt saker för mina kunder.

Mvh Anna (AH Häst&Ponny)

fridak
0

det har ju kommit nya regler för vilka bakbensskydd som är godkända för unghästar och ungponnyer på tävling, så det kanske är en grej att kolla upp vilka skydd du har som är godkända att tävla med?

HannaT
0

Jag tror nog att Sverigefärgerna håller i sig. Glad Ska kika på din sida imorgon och skriva mer här då.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.