Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettutrustning
Läst 2559 ggr
viktoria91
0

Rambo micklem träns

någon som har erfarenhet av detta tränset? verkar bra^^

HannaT
0

Blev nyfiken och googlade. Skrattande

Jag tycker att det ser väldigt fint ut, älskar det platta pannbandet! Delen runt nosryggen ser ju lite konstig ut, men det är väl bara för att man inte är van. Jag tycker det verkar vara ett jättepraktiskt träns som är utformat med hästen i åtanke. Framtidens träns?

"Det ultimata tränset. Utformat för hästens välbefinnande,
inga tryck på känsliga nervbanor eller hästens framträdande molar
tänder i ovankäken.
Tre användningsområden:
1.Träns Med bett och de speciella clipsen som håller bettet på plats och ökar bekvämligheten hos hästen.
**
2.Longerings Kapson** Fäst longeringslinan i nosgrimmans ring . 
**
3.Bettlöst Träns **Det finns tre bettlösa alternativ. Från mild till stark så du kan alltid hitta ett alternativ som passar just din häst. När du vill använda det som en grimma tar du bara av bettet."

Bild.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

viktoria91
0

tyckte också det såg bra ut, det är ju 5 träns i ett=) bara att mamma nog skulle li galen om jag lade ut ca 1500 på ett träns =P

HannaT
0

#2 Haha. Skrattande Du får börja lägga undan pengar, helt enkelt.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

viktoria91
0

har pengarna snart=) får väl "gömma" det för henne eller säga att jag har satt ihop det av gamla trräns=P

marinelady
0

Wow jag gillade det där skarpt, men det borde gå att få billigare…eller skapa själv billigare..

viktoria91
0

jo, så mkt dyrare än ett vanligt träns borde det ju inte var men har dem tagit patent på dte kan ju inga billighetrvarianter göras o då kan dem ta höga priser=)

marinelady
0

Så klart billighetsvarianter kan göras, det är ju frågan om patentet enbart existerat i sverige eller enbart europa osv.. sen så räcker de oftast med att ändra detaljer för att komma runt :D. Exempelvis göra ringen på nosgrimman avtagbar eller liknande…