OT: Tjurattack (?!)
det här är ingen j*kla attack! det är självförsvar! hatar tjurfäktning! det, valjakt och rodeo är bara några avde sätt människan hittat på för att skada och misshandla djur!
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

Håller absolut med.. Asså det kanske är lite grovt att säga såhär men om man är med i leken får man leken tåla! Man vet vad som kan hända. Även en 12-åring vet vad som kan hända. Förmodligen har väl han sett det med egna ögon förut. tycker det är grymt och helt sjukt att man gör såhär! Jag blir bara såååå arg!
usch, jag blir såå arg när jag ser sånt här. tycker människorna helt klart får skylla sig själva -.-
För det första så är det där inte ens en tjur, det är en halvvuxen kalv… barn som dödar barn…. *suck*
rätt åt grabben. o tjuren lärde sig att förutspå hans rörelser så inte konstigt att grabbhalvan blev fastnaglad. en naturlig reaktion från ett djur med spett i ryggfilén.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
hur kan föräldrrna ens låta sitt BARN vara med på det här? det är ju livsfarligt. sen ska man inte lära sina barn att det är rätt att skada djuren för rent nöje!
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

Jag håller med er alla, jag fattar inte något alls. Hatar allt vad tjurfäktning är och ett 12årigt barn? 
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Jag hatar allt sånt… tycker synd om djuren, fattar inte hur folk kan ha kul medans de blir rädda eller dödarde som i tjurfäkningen:(