Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etiketthopphästar
Läst 1400 ggr
Hedman
0

Hälsade på min gammla ponny!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är bara tvungen att skriva av mig lite!

I söndags var jag och hälsade på min ponny som jag sålde i sommras.

Var verkligen underbart att få krama om den lilla hästen igen. Hon är min älskling och mitt allt trotts att hon inte längre nu då är min. Och det var underbart att se henne.. För det är en ponny som det verkligen syns på om hon trivs eller inte och jag kan lova att hon STORMtrivdes med sitt nya liv, och de verkligen avgudade och älskade henne! :') Hon går nu som familjeponny och läromästare och var full av lurvig vinterpäls :D!

Men kändes som hon kände igen mig och det värmde i hjärtat :D!

Hedman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bild frn när vi tävlade:

HannaT
0

Oj vad vacker hon är!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Hedman
0

Aw visst är hon :D!

Faidra
0

Grymt fin!

J-Parnebo
0

Va roligt, jätte fin Flört

EricaN
0

Gud vilken glädje den måste få vara för dig!

Själv träffade jag en gammal sköthäst för några dagar sedan, hon är gammal nu då det var 10 år sedan och hon var ju redan gammal då ;) Det var underbart!

Hedman
0

Ja det är så underbart att känna att man har hittat rätt hem åt henne det betyder allt för mig, för hon betyder allt för mig<3

och tack allihopa ;)

EelyCortez
0

Vad kul! det är ju det man är mest nervös av när man säljer sin lilla älskling, att det inte skall bli rätt hem, men kul att det gick sâ bra för din:)

Hedman
0

Ja ursch det var hemskt men nu känns det som sagt bara hur bar som helst. Hon har det så galet bra å de älskar henne över allt annat :D Och har sagt att hon ska få stanna hos dem resten av sitt liv !!

Peppe
0

Hon är så himla fin den ponnyn, har kollat många gånger på henne =) kul att hon fick det bra!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

WhoCares-01
0

vilken snygging =D

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Hedman
0

Visst är hon, den fiiiinaste på jorden (a)<33
Är nog en av de speciellaste hästarna jag kommer att möta, och allt vi gjort, haha och vad jag fick kämpa för att komma dit som hon va när jag sålde henne. Så glad att jag aldrig gav upp =)

Alma-G
0

Snygg och skönt att hon har det bra! :)
Är det hon som är med på youtube med filmen "Alla har vi varit nybörjare någon gång" den är så skön ^^

Hedman
0

hahah ne det är min kompis Gammla B-ponny. ;) det är verkligen ur söt!

Alma-G
0

#14 Jag dog nästan av hur söt den var första gången ;)

joooossan
0

Kommer ihåg när jag såg annaonsen på henne! Superfin är hon, jättelik min polla x))

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Hedman
0

#16 aw ;) Ja de är hon!

WhoCares-01
0

#16 då är inte våra tvillingar längre =)  de har en trillingsyster också ^^

// Alexandra

joooossan
0

HAHHA! Ja, tänk vilken släcktträff det hade kunnat bli!? Cool Alla tre på rad i ett foto, haha, vilka bilder jag fick i huvudet!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

WhoCares-01
0

de hade varit fiiiiiint xD

// Alexandra

Hedman
0

hahaha ;P