God förmiddag 24/2
Vad händer idag då??
själv är hoppträningen flyttad från imorgon till idag så jag sk till stallet och putsa och sådant vid 16.00
sen så e skolan inställd (den har varit det hela veckan) för att de ska röja taket från snö. så jag ska även redigera lite bilder till mitt fotoarbete och mitt PA =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

låter trevligt med inställd skola ;) Själv har vi lov denna veckan!
Ska snart börja bli lite effektiv å få lite saker här hemma gjorda innan det blir att ta bussen till stallet. Där blir det att först rida och ta hand om en kompis häst sen hålla tummarna att vi kommer iväg till hoppträningen ikväll :D
själv hade jag lov förra veckan så de blev lite förlängt =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
jag har ochså lov nu:p
kan ju inte rida denna veckan, hade tänkt köpa någott til hästarna, men fanns typ inget roligt i affären, så det blir nog datorn hela efftermidagen:p

Hello!
Jag har haft en jättestressig dag på jobbet, men är hemma nu och sitter här och kollar på sex and the city. Om en timme ungefär ska jag till stallet och rida med Jennifer. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Hejsan!
Jag kom hem från skolan för en stund sen, så nu sitter jag i sängen med min kära dator! Dagen har varit tråkig, men helt ok. Började bråka med pojkvännen nyss, så är lite less..
Tänkte rida sen när någon kommer hem och kan köra, jag orkar inte cykla i all snö!
Ikväll ska jag ta hand om mig själv och mysa!
Hejs<3

#5 Usch, inget kul att bråka…
Hoppas det löser sig. Och cykla i snö - går det?!
#6 Jodå det går att cykla i snö ; ) Det brukar jag göra men har ledvärk idag så får nog be om skjuts!

#7 Haha.