Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1184 ggr
elinswe
0

Kaniner begravda under tak

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Natten till lördag ca kl.00.40 rasade taket in på tennishallen i Rosvalla, Nyköping. Drygt 1600 kaniner satt i sina utställningsburar.

Våra 4 kaniner är antagligen döda. :'(

Läs mer på www.sn.se

Alma-G
0

Nej vad hemskt! :( Man fäster sig så vid dom, har själv tre stycken marsvin, men kaniner fäster man sig nog mer vid.
Men det finns ett hopp att dom lever, eller hur? :)<3

J-Parnebo
0

usch, stackarna Rynkar på näsan

och stackars er som har era kaniner där, som inte vet om dom är i liv eller inte. Håller tummarna att många kaniner klarar sig Glad

HannaT
0

Hrregud vad hemskt! Rynkar på näsan Jag håller tummarna för att du får träffa dina kaniner igen.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

elinswe
0

Fick ett telefonsamtal tidigare idag och då hade dom hittat 3 av våra 4 kaniner, döda… :'( Hoppas dom slapp lida…

WhoCares-01
0

usch vad hemskt, men förmodligen dog dom av rädlsa. Kaniner gör ofta det. då går det oftast väldigt fort och relativt smärtfritt.

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

elinswe
0

Dom dog nog av trycket från taket då min kompis sa att dom var platta… :/

WhoCares-01
0

#6 men det kan ju lika gärna ha rasat på dom när dom redan var döda?? det lär ju ha låtit endel. men i vilket fall som helst så har det nog gått fort

// Alexandra

elinswe
0

Man kan ju aldrig veta. Jag vet iaf att dom slipper lida nu…

HannaT
0

#8 Lider med dig. Rynkar på näsan

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

joooossan
0

Usch va tråkigt Rynkar på näsan

Hörde om det på nyheterna och blev så arg. "I hallen var det fullt med kaniner men ingen människa skadades" - Nehe? Djuren då, hur gick det för dem!?

Josefinejumpforjoy.blogg.se

WhoCares-01
0

#10 precis som när taket på ett ridhus i uddevalla rasade. de sa att ingen skadade sig allvarligt på nyheterna men sedan kom det upp på tidningen ridsports hemsida att en ponny avlivats för allvarliga skador…!

// Alexandra

joooossan
0

Åh, blir lika sur varje gång!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

EelyCortez
0

, stackarna, vad synd:(