Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etiketthopptävling
Läst 2441 ggr
WhoCares-01
0

Abdullah Al Sharbatly

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vinnaren av Göteborg Trophy igår eftermiddag =)

Jag var där och han var helt fantastisk. Efter att Rolf-Göran petade ner sista bommen så gick jag och mina kompisar på plats en ny favotit att hejja på den klassen =)

(Roffe är fortfarande min absoluta favorit men Abdullah är med i toppen för mig)

Här är en liten artikel om segern
<3

Det var ju himla kul när han på prisutdelningen hoppade av hästen och lämnade den till en av kvinnorna som delade ut priser xD   han bara släppte hästen så hon fick springa fram och ta tag i tygeln haha xD

och sen när han red iväg när de skulle intervjua honom =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

WhoCares-01
0

det är en annan häst en på bilden men det är samma ryttare =) en tidigare klass den dagen

// Alexandra

EelyCortez
0

Grattis! jag tyckte att han red jätte bra! såd ni ner han vända för att ta det rosa hindrett i omhoppningen, NICE:D

[Nesslan]
0

Han är ju helskön! Vilka framtidsplaner!

J-Parnebo
0

Missade när han vann :/

HumlanochJuvel
0

hehe:) jag var där och såg när han vann, det var jätte roligt när han red iväg när dom skulle intrevjua han osv :P hehe :) Men han red jätte bra! :)

HannaT
0

Hm, jag missade hans vinnarrunda men tycker inte att han red särskilt vackert på lördagens förmiddagshoppning. Obestämd Det flög bommar åt alla håll, och såg väldigt stressigt och hetsigt ut.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

J-Parnebo
0

#6 håller med dig!
kanske såg bättre ut på e.m Tungan ute

HumlanochJuvel
0

#7 såg bara tävlingen då han vann och då såg det bra ut :P sen vet jag inte andra tävlingar (då kanske det sett värre ut^^)  xD Men han var rolig på vinnarintervjun iaf :P

HannaT
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär såg det ut på förmiddagen…

HumlanochJuvel
0

#9 hm.. det såg väl inte så bra ut tycker jag….

WhoCares-01
0

jo på förmiddagen var det inte vackert men alla har ju oflyt ibland eller vad man ska kalla det. på eftermiddagen såg det jättebra u =) det var nästan stilhoppning =)     nästan…

// Alexandra

HannaT
0

#11 Vad skönt att höra. Tungan ute

HumlanochJuvel
0

#11 jo, tyckte det såg bra ut på em :) (såg inte han på fm) men du har helt rätt; alla kan ha oflyt ibland så är det  xD

fridak
0

jag såg em omhoppning på tv men jag tycker det är att överdriva att det var stilhopping, men det var omhoppningen som sagt:)

HumlanochJuvel
0

#14 nja… riktigt stillhoppning var det väl inte… x) hehe

EelyCortez
0

Nja stilen kanske inte var den besta, men snabb var han:p