Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etiketthopphästar
Läst 1841 ggr
Peppe
0

Artikelförslag

Jag skulle tycka det var roligt om vi kunde ha artiklar om olika hopphingstar som betytt mycket för aveln och sporten, t ex "veckans hingst" som dom har på andra forum. i första hand höjdarhingstarna som Robin Z, Cortez, Indoctro, Cardento osv. men kanske även lite nyare hingstar? =)

Tänkte att vi kanske kunde samla lite artikeltips i den här tråden?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

J-Parnebo
0

Tycker det var en riktigt bra idé :)

HannaT
0

Väldigt bra initiativ av dig! Jag är lyhört för alla förslag.

Jag kan absolut knåpa ihop en artikel om hingstar, kanske några var för sig eller en sammanslagen artikel om de mest betydelsefulla?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

HannaT
0

Jag ändrade om rubriken till artikelförslag, hoppas att det är okej!

Peppe
0

Helt okej med rubriken =)

hoppas det blir lite hingstartiklar sen då =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

HannaT
0

Puttar upp!

HannaT
0

Putt igen!

dijete
0

Låter som en bra idé! Eller Månadens Häst, kanske?

Tin-Tin74
0

#7 Månaden häst var en bra idé! Den ska vi ta tillvara på!Glad

dijete
0

#8 Glad att man kan komma till nytta Flört Men Månadens häst kunde ju vara en häst som är ''ifokus'' den veckan. Tex Ninja La Silla som fick spiktramp då är hon iFokus.. Och så kan det stå uppfödare,ägare,lite info & bilder :

HannaT
0

#7 Bra idé! Menar du då kända hopphästar, eller "vanliga" hästar, tex medlemmars hästar?

HannaT
0

#8 Fick mitt svar :P

dijete
0

#10 Både och, det spelar ingen roll men det kan vara en häst som ''vunnit'' ngt eller gjort något speciellt ..

Tin-Tin74
0

Vore det inte kul att få medlemmarnas hästar som "ifokus-häst"? Kändishästarna vet man ju endel om iaf…

HannaT
0

#13 Jag håller med dig. Kända hopphästar kan vi ju skriva om lite då och då ändå, du har ju tex redan börjat med hingstarna. Glad

JoyBysen
0

Jag tycker också att det skulle vara kul med månadens häst med medlemmarnas hästar :) Och det låter roligt med månadens hingst också :)

HannaT
0

Fler förslag? Glad

WhoCares-01
0

oj… kanske lite om de svenska toppryttarna? många av dom går ju faktiskt att få tag på via melj och telefon =) själv ska jag kanske med moster hem till svante johansson i vår och fotografera lite =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

HannaT
0

#17 Åh, vad kul! I så fall lånar jag gärna bilder till en artikel?! Skrattande Svante går nog att få att få på via mail, det går nog att hitta via hans hemsida…

WhoCares-01
0

#18 det tror jag säkert =) jag skulle få en intervjuu med honom till mitt PA men sen bytte jag inriktning och ska ha fotoutställning istället. blir lite pinsamt att träffa honom nästa gång tror jag xP "hej. ehm du. jag behöver ingen intervju längre. borde ha sagt det för 2 månader sedan men jag har inte vågat ta kontakt" (!) HJÄLP!!!

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

joooossan
0

Jag hade tyckt det varit kul med lite artiklar om olika tekniker hästar har över hinder. Hur de ska hoppa upp sig, jobba med ryggen m.m. Glad

Josefinejumpforjoy.blogg.se

sallberglina
0

Jag tycker grundtanken med info om olika hingstar vore toppen!