Goddag 3 mars
Goddag goddag!
Jag har precis klätt på mig i stallkläder och ska iväg och mocka och fixa åt Kallemannen nu. Hinner tyvärr inte rida idag. Vid 13-tiden ska jag åka till jobbet.
Vad ska ni göra idag?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Halloj, sitter i skolan och ska snart ha föreläsning om EU. jippie.
sedan blir det stallet, ska troligen rida min kompis häst idag också, om jag hinner. ska bli kul. senare ikväll blir det plugg!
Jag sitter och väntar på telefonsamtal från tantens nya ägare. Vi väntar båda på veterinären som ska besiktiga tant. Min förhoppning är att vi inte ska behöva vänta för länge för jag har lovat rida en häst innan kl 15 idag.
Det verkar dock vara kört med ridningen för min del!
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
Jag ska snart in till stan, gå på onsdagsmarknaden sen vid 12-snåret till piercingstudion och skaffa mig två nya ^^
sen blir det hem, idiotstäda det sista och sen ha kalas.
hästen är utlånad idag så jag behöver inte bekymra mig ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Halloj!
Sitter i skolan, lektionen inställd så har haft rast nu i 2 timmar.. Har media om 15 min och så rättskunskap efter det. Därefter åker jag och pappa och ska hämta spån, börjar ta slut nu ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Skolan och plugg hela dan:( hehe
jag är kanske lite sen med det här… God kväll får jag väl säga istället =) skolan var helt ok idag. vå lektioner, en natur och en fotolektion. redovisning i foto som gick riktigt bra. efter skolan blev det stallet där jag red en sväng i pdocken, hjälpte till attta in hästerna och mockade och allt runt om.
nu sitter jag hemme hos pappa och väntar på att han och min plastbror ska komma hem från hockeyn så han kan köra mig hem till mamma =) har firat min plastsyster så jag är nu mätt och belåten på grädde, maräng och chokladsås xD
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3