Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettmarkarbete
Läst 2602 ggr
J-Parnebo
0

God morgon 4 mars

jätte kallt idag, burr!
ska snart iväg till skolan och ha heldag med ridlärarna, lite grupparbete,redovisningar, tema tömkörning och även ett prov på slutet. inte så taggad.
sen blir det stallet , ska försöka rida. måste även fixa lite inför imorgon när jag och aurora åker på pay n jump,

va har ni för planer? :)

Minetta
0

har sportlov så är ledig :) hade tänkt hoppa idag, men vädret förstör ju allting, det blåser och snöar massa :/

Men om det blir bättre till eftermiddagen kanske jag rider, får se ;)

WhoCares-01
0

idag blir det först skola som jag åker till om 30 minuter ungefär =) efter det blir det stall och hoppträning. första gången på nästan ett år som jag ska hoppa på annat än hackemore!!!!! NERVÖS! hon kommer vara hur stark som helst!

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

joooossan
0

#2 det kommer säkert gå superbra! :)

Jag har nyss haft gympa, puh, styrka och kondition.. Ska till en konstutställning med median nu, sedan historia… Ska rida Dite sedan när jag kommer hem :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

LinaN
0

Morrn!

jag vaknade nästan nyss. Ska försöka hinna med löjligt mycket moment idag känns det som…

stallet, piercingstudion, åka till köpcentrat och få handlat nytt kontantkort till mobilen. sen till rollspelslokalen och sedan kanske jobba om de ringer in mig dvs… :S

*puh*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

HannaT
0

God morgon!

Jag är ledig idag så jag sov ut till kl 11 - så skönt! Min mamma kommer hem vid 15-tiden och då ska vi iväg till Börjes och köpa havre och benskydd till Kallemannen. Ska rida ikväll.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

#5 vilken Börjes brukar ni åka till??   finns väl kanske inte så många så de blir väl Kungsbacka för er?

// Alexandra

HannaT
0

#5 Visst blir det Kungsbacka. Tungan ute

WhoCares-01
0

nära mej då   =) dit ska jag i slutet på månaden och köpa tävlingskavaj. kanske inte den bästa kvaliten men snygg är den.     ska bara sy fast knapparna bättre om jag köper den =)

// Alexandra

HannaT
0

#8 Du får visa bild sedan. Glad

WhoCares-01
0

självklart =)

// Alexandra

EelyCortez
0

Hej! blev skolan igen, tvâ dagar kvar tills jag skall rida:)

Rynkel
0

J-Parnebo, vart var du på Pay n Jump? =)

HannaT
0

#12 Hon har inte varit där än, det är imorgon på Styrets Gård, Särö. Glad

Rynkel
0

#13 Åh okej tänktre väl det, längtar tills jag kan åka dit och hoppa och träffa alla människorna där !

HumlanochJuvel
0

Nu är det ju kväll men det jag har gjort idag är att varit hemma och pluggat NO och franska Obestämd Hade varit roligare att rida en sväng såklart men ibland måste man vara hemma och göra läxor även om det är väldigt tråkigt :(  hehe^^

HannaT
0

#14 Rider du på Styret?! Vad roligt. Skrattande Ska du dit imorgon? Jag åker med Jennifer som "hästskötare".

Rynkel
0

Nej, men jag avr där i somras eftewr att min medryttarhäst flyttade därifrån och hjälpte Alex med hennes fyra hästar :) Ska försöka hitta tid att åka dit eftersom jag inte hunnit sen i somras (!!) men det kör alltid ihop sig med min egen ridning och tider så ska inte dit imorgon heller då jag har egen träning klockan fyra :(

HannaT
0

#17 Då förstår jag. Men då ser man dig säkert där någon gång. Glad Jennifer tränar ju för Alexandra varannan vecka ungefär.

Rynkel
0

Ja, det gör vi säkert! Tönkte börja träna för Alex när jag får hem och igång min ponny! :)

WhoCares-01
0

är det ofta pay'n'jump på styrets?  har aldrig varit där men vill komma ut lite snart. är det för bara häst eller är detponnyryttare med på samma dag?

// Alexandra

HannaT
0

#20 Det är för alla. Glad Sista fredagen varje månad (blev uppskutet denna gången pga horse show).

joooossan
0

Åh va kul med pay'n'jump! Tror inte ens jag har hört talats om det här nere hos mig Obestämd

Josefinejumpforjoy.blogg.se