Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1529 ggr
HannaT
0

Goddag 10 mars

Goddag goddag!

Jag har precis duschat och ska göra mig i ordning snart. Jag ska in till stan en runda och köpa en födelsedagspresent åt min mamma som fyller 51 år på fredag. Och efter stan ska jag vidare till stallet, och förhoppningsvis rida min lille Kalleman.

Vad har ni får planer för dagen? Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

Just nu sitter jag i skolan. slutade för 40 minutersen men väntar på ett samtal med fotolärarna. har precis skrivit ut en massa platsansökningar och meritförteckningar som jag senare idag ska lämna ut. efter det blir de ut och städa på mammas jobb. inge stall för mig idag =( harså mycke att fixa med så mamma tog det

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

EelyCortez
0

För mig blir det skola och lägnta efter stallet…

halludu
0

Slutade för en bra stund sen men sitter kvar i skolan och pluggar lite. Sen ska jag åka till stallet och rida en sväng. Efter det blir det pojkväns mys! : )

HumlanochJuvel
0

Idag blir det en riktigt tråkig dag Obestämd ska vara hemma och plugga! Det roliga idag blir att ta hand om marsvinen som givetvis alltid är roligt! Skrattande

joooossan
0

God eftermiddag!

Är precis hemma från skolan. Nu måste jag sätta mig och plugga teori till körkortet, vill ta det när jag fyller år nu den 29e Cool

Åker ut till stallet lite senare idag, har insläppet och ska mocka lite. Är det bara jag som har problem med träningen av häst nu!? Stenhårt och glashalt överallt!! Förvånad

Josefinejumpforjoy.blogg.se

J-Parnebo
0

God kväll, dagen har spenderats i skolan, och sedan till stallet, red en kort runda :)