God morgon 12 mars
Morgon morgon.
ska strax iväg till bussen och åka till ridskolan, förhoppningsvis är det hoppning på schemat idag.
Efter skolan åker jag och hämtar min kära jacka, och sen blir det stallet senare på efter middagen. ska ta det lugnt idag bara.
vad har ni för planer? 
Godmorgon!
Sitter i skolan nu, börjar om två timmar typ.. Suck! Då har jag svenska i 50 min sen slutar jag för dagen. Så då får jag sitta kvar i skolan för att vänta på skjuts till stallet. Då ska jag rida och fixa lite och efter det ska jag hem och mysa med mamma. Vi ska laga mat till pappa som kommer hem från göteborg vid sjutiden. Därefter ska jag sova hos pojken för jag ska följa med hans mamma ut till stallet. Vi ska släppa ut hästarna då.. Hoppas det går bra!
Jag sippar på morgonkaffet och ska nog dra en vals med dammsugaren. Sen ska jag åka och rida "min" blivande hopphäst! Provred honom första gången igår och blev helt förälskad. Att sitta upp på honom var som att bli kramad av en stor nallebjörn! Känslan på honom var otroligt bra. Något säger mig att känslan på hinder kommer att vara riktigt, riktigt bra men att det blir en omställning.
Sen vet jag inte om jag ska rida ungstoet i eftermiddag. Kommer inte ihåg om vi bestämde något för idag. 
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
var i stallet klockan 8 imorse och red medans mama tog ut hästarna och mockade… kom hem för en timme sedan och har nu äntligen fått i mig lite frukost. så nu blir det skolan. bussen går om 15 minuter så lite smbråttom nu =) efter skolan blir det jobb och sen ska jag hämta min kusin på tågstationen i kungsbacka så ska vi äta räkor å se på film =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

#2 Om du tröttnar på den stora goa hästen får du gärna skicka honom hitåt.
Han låter helt underbar.
Jag ska idag inte till stallet, utan bara vara hemma och fira min mamma som fyller 51!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Tjupp. jag vart i stallet idag, mockade och snyggade till en massa… sopade hela stallgången fin… känner att jag överansträngde knät idag… så ska ta det lugnt nu resten av dagen.
men fick städat ur mitt stallskåp, omorganiserade flera av mina små backar med grejor i skåpet och borstade av ett gäng schabrak som ska tvättas så det inte är ett ton med hästhår på.
Sen tvättade jag ett grönt regntäcke som jag fått och som ska lagas, så trevligare o ha det nytvättat om man ska ha hem det och laga.
Så jag har vart produktiv, mätt litet vart jag ska sätta upp mina nya tränshängare och det blir på insidan av stallskåpets dörr. sen ska jag även börja forska i hur jag ska sätta lås på dörren till sommaren när vi får alla sommargäster också.
Så idag har jag mest pysslat o grejjat :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Skolan och Cortez hela helgen:D, pâ söndag är han JUST FOR ME:p
God kväll!
Idag var det 3 timmar i skolan, samhäll, idrott och engelska. Efter det skrittade jag ut i skogen en timme. Hur härligt som helst, nu när det är plusgrader! Och Nick är så trygg och fin så det är bara att sitta där och njuta. Bor kvar på skolan över helgen för jag ska ta hand om privathästarna. Så lördag och söndag blir det att vara i stallet kl 8 och släppa ut dem. Ska försöka få pluggat lite också, när man ändå är i skolan och har allt till hands.
#4: Inte en chans!!!
Får se om jag kan ordna lite bilder på honom…
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se