Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikett: off-topic
Läst 815 ggr
WhoCares-01
0

OT: Creds till Hästhoppning iFokus

Måste bara få säga att det här nog måste vara en av de trevligaste sajterna här på iFokus. Här får man tycka vad man vill utan att bli ratad för det. Här är alla trevliga och hjälpsamma. Värd och Medarbetare är aktiva och gör ett toppenjobb och alla medlemmar verkar trivas himla bra.

Känns lite som en enda stor härlig familj här… Alla accepteras. Vilka som helst kan vara delaktig vilken nivå man än rider på.

Hela sajten är bara underbar att besöka =)

Creds till styrelse och medlemmar som gör Hästhoppning iFokus till den trevligaste sajt den kan vara =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

sallberglina
0

Håller med!
Här uppdateras det ofta och alla är "lika" trots nivåskillnader i ridningen. :) Kul!

EelyCortez
0

Hâller med! alla teorier accepteras här, och alla fâr berätta vad de vill utan att nâgon säger: vem bryr sig?

Hästhoppningifokus Äger:D

WhoCares-01
0

visst gör den =D

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

J-Parnebo
0

Åh, tack så mkt!
Tkr det är en jätte bra stämningen här och det är toppen bra Flört

HannaT
0

Ni är för snälla, jag blir verkligen jätteglad! Men det är jag som ska tacka ER! Medlemmarna gör sajten. Skrattande Håller med er om att det är så fin stämning här. Jag behöver aldrig vara rädd att berätta för er när det gått dåligt med Kalle, och drar mig inte för att be er om hjälp. Ni är underbara! Kyss

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.