God dag 15 mars
Goddag goddag!
Jag sitter här med en kopp kaffe och bara njuter. Ser ur att vara fint väder idag.
Vad har ni för planer för dagen? Hur mår ni?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Sitter och har svårt att komma igång med tentaplugg..
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
god dag!
sitter i skolan och gör inget, ska snart hem och sen blir det stallet. och plugg till ett prov imorgon :/

#1, 2 Jag lider med er båda som går i skolan!
Äsch, jag har det inte så farligt. Läser på distans 2/3 av min utbildning. Men tentaplugg är aldrig kul!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Blev skolan hela dan, men fick ju Cortez hela helgen sâ jag är nöjd;)
God natt…. *gäsp*
Jag sitte och äter en macka och dricker lite oboy. blev stallet tidigt innan skolan idag. Wilma var jätteduktig men det tog längre tid i stallet än planerat så jag kom 15 minuter sent till skolan xP hann inte ens duscha men som tur var så luktade jag inte så jättemycket =)
efter skolan åkte jag och en kompis runt och lämnade massa jobbansökningar och efter det blev det till att städa. först på mammas jobb och sedan hemma…
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

#6 Lycka till med jobbsökandet, jag vet hur segt det kan vara.
Jag hade tur som slank in på ett bananskal på mitt jobb, har min mamma som chef.
#7 lyx(!) ja har ju lite extra inkomst när jag vikarierar på mammas jobb (ett dagis) och där städar jag också så lite drar jag ju in men inte tillräkligt för efter studenten =(
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

#8 Jag började också med att städa! Och jag gör det fortfarande ibland.
Jag gick ut med rätt dåliga gymnasibetyg så kan inte direkt välja och vraka på jobbfronten, men har haft tur som sagt.