Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1033 ggr
J-Parnebo
0

God Morgon 18 Mars

Morgon Morgon, sitter här mega trött och rygg ont.Ska snart vandra ner till stallet och åka iväg med Aurora till en träning i skolan, ska träna för Emma Emanuelsson idag. Är inte alls taggad, så hoppar nog inte så länge.
Men vad är era planer för dagen? Glad

Thea
0

Inte taggad över att få träna för Emma Emanuelsson?  Men det kanske är "vardag" för dig, men jag hade varit taggad. Flört

Jag ska pyssla lite hemma och sen ska jag åka iväg och rida "min" häst. Eftersom vi inte har någon ridbana el ridhus så blir det först pulsa i skogen och sen dressyr på vägarna. Frågan är om vi inte ska öva på kvickhet och tempoväxlingar idag.

Sen ska jag och titta på hoppträningen ikväll. Min gamla häst ska vara med för första gången med sin nya matte! Det ska bli så sjukt kul att få se henne igen och få se dom träna. Jag tror att de kommer att gå fram i utvecklingen riktig fort! Blir liiite avundsjuk. Vill också hoppträna, men "min" häst är inte i kondition ännu för att klara en hel hoppträning.

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

halloonsodaa
0

God förmiddag!

Vaknade kl 5 och åkte till praktiken kl 6, jag praktiserar på en ladugård så det blir väldigt tidiga mornar eller jättesena kvällar. När jag kom hem vid kvart i 10 så åt jag "lunch" och nu sitter jag bara och slappar:)

Ska skriva lite på alla arbeten jag har som ska in snart, sista året på gymnasiet är ett helvete-.-

Senare ska jag ut i stallet och mocka och så sen vid 4/5 så ska jag följa med min mamma till ridhuset och kolla på när hon rider:)

halludu
0

God middag!

Just nu sitter jag och ska strax åka iväg till skolan, har bara två lektioner sen blir det stallet! : ) Ska även följa med svärmor och hjälpa henne på hennes träning. Hoppas allt går bra idag!

HannaT
0

Goddag!

Idag är jag ledig och har fått sova ut ordentligt. Om någon timma ska jag börja städa lite, och sedan ska jag till stallet. Ska rida idag men kan inte riktigt bestämma vart bara…

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

EelyCortez
0

Hejsan!:D

Blev skola idag, men mamma fixade till mina kommande tA¨vlingar( ringde om info, transport och sânt), stallet pâ lördag:)

[Nesslan]
0

God middag!

Idag blir det skola och plugg i eftermiddag, för mamma ska komma och rida. Har varit och mockat och gjort maten så det är bara för morsan att rida i väg ;) Ibland behöver man en pluggkväll, tyvärr. :(

J-Parnebo
0

#1 jo , självklart taggad över att träna för henne, men var inte så taggad över att träna med min häst. haha :)

Sunshiine
0

Jag har vart i skolan, första lektionen var dressyrträning för Anna Modee, riktigt nöjd över min lilla häst!:) Imorgon blir det markarbete för Amanda Eriksson!:) Nu blir det till att försöka plugga!:D

HumlanochJuvel
0

Jag har varit i skolan, det var en helt vanlig (och givetvis tråkig) skoldag.Obestämd 

Men efter skolan åkte jag till Juvel och red på henne tilsammans med syrran, pga. snön (+ isen) så fick vi ta det ganska lugnt, fick bli mest skritt, men det var skönt att komma ut lite ialla fall =) (efter en jobbig skoldag:P)