Hästranport
http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=164397&kid=2
vad tycker ni om denna transport?
jag har halvblod..
Kan ju inte sà mcket om transporter, men den verkar ju bra;)

Jag tycker den ser bra ut. Det beror ju mycket på vilken sorts häst du har, alltså om hästen är lättlastad eller inte. Men den är ju stor och ljus och det är alltid positivt:) Det du måste tänka på är hur draget ser ut och så. Det finns vissa transporter som är felkonstruerade. Jag skriver det inte för att skrämmas men vet att draget har gått sönder för en person mitt ute på motorvägen, dock inte en värmlandsvagn men så att du kollar hur draget ser ut osv. Men den ser jättefin och bra ut på den här bilden:)

åh fy vad läskigt!
ja allt kan ju hända. det är väl sånt som man ska tänka på när man köper begagnat.
min ena häst är lättlastad men den andra är det jämnt bråk med. Orkar inte det längre. han går in när han vill så att säga.

#4 Ja som tur var så hade dem ingen häst i transporten. Det ska sitta en platta under draget på transporten:)
Okej, ja då är det alltid positivt med en stor transport som det kommer in mycket ljus i. Vi hade en inackordering hemma hos oss förut och när hon skulle flytta så hade dem en liten trång, mörk transport och hästen gick inte in. Sen fick dem låna vår transport, då gick hästen in på 3:e försöket^^ Så det är alltid positivt om man har en lite bråkigare häst:)

#4 Ja som tur var så hade dem ingen häst i transporten. Det ska sitta en platta under draget på transporten:)
Okej, ja då är det alltid positivt med en stor transport som det kommer in mycket ljus i. Vi hade en inackordering hemma hos oss förut och när hon skulle flytta så hade dem en liten trång, mörk transport och hästen gick inte in. Sen fick dem låna vår transport, då gick hästen in på 3:e försöket^^ Så det är alltid positivt om man har en lite bråkigare häst:)

tycker den ser bra ut! verkar ganska bred och det är ju bra :)