Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1419 ggr
HannaT
0

God dag 22 mars

Hej hej!

Hur mår ni idag? Vad har ni får planer för dagen?

Jag håller på att göra mig i ordning. Om en halvtimme ska jag iväg på en kurs i läkemedelshantering, och det ska bli riktigt intressant faktiskt. Senare på kvällen ska jag iväg till stallet också. Det blir ridning om jag hinner!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

hej hej. Idag var det tidigt upp kl.7.00 och iväg till stallet där jag var 7.15. mockade, red och allt runt om… fodrade hästarn i hagen och var hemma 10.15. bussen gick 10.40 och då skulle jag hinna äta och duscha innan. hann bara duscha… åt ett äpple på bussen och en macka när jag kom fram till skolan. nu sitter jag och skriver ut bilder till mitt PA och ska snart iväg och äta lunch… stressat som bara den idag men det är värt det för det innebär att jag hinner med massage idag efter skolan ^^

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

J-Parnebo
0

halloj, sitter i skolan och slutar om 30 min, då blir det hem och käka. sen stallet och ´ska rida en runda Glad

HumlanochJuvel
0

Idag har jag varit i skolan, ska snart och hämta hö till marsvinen =) Men ingen ridning blir det idag x( men i morgon ska jag förhoppningsvis hinna ut på en runda :)

HannaT
0

Får se hur det blir med ridningen idag, för nu regnar det. Skulle inte förvåna mig om det kommer regna mycket nu istället för att snöa. Rynkar på näsan

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Thea
0

Nu är det inte så mycket kvar av dagen. Jag har varit ute och ridit "min" häst i solskenet. Vi har övat på övergångar och han var jätteduktig. Han behöver bli väldigt mycket kvickare och svara mycket snabbare så det kräver mycket övning.

På vägen hem stannade jag och köpte mig ett par "regn-knickers" att dra över ridbyxorna för det ska regna imorgon. Klagar dock inte för då får vi mjuka fina grusvägar!

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

niare
0

idag har jag varit i skolan en snabbis sen upp till stallet för ha social träning med hästen, gick i tunnel och inne i stan allt gick jättebra sen detta underbara väder med stoooor sol och värme :)

EelyCortez
0

Skolan…:( suck:p inget roligt:p