Ont!
Hej hej!
JAg skulle vilja veta om ni har varit med om detta:
Allt började i somras ner jag red min kompis ponny , jag fick ibland kramp i ytterbenet, det händer inte med alla hästarna, men med vissa hästar fàr jag ont/kramp ner jag sitter i fältsitts…
Har pratat med min tränare, och vi har kollat sâ att inte benet är svullet eller nàgot, men det är det inte
, vet ni vad detta kan bero pâ, eller om nâgon har samma problem… Det är sâ himla störande.
Vill ochsâ säga att mina ben är i rbra position, sâ det beror inte pâ att jag sitter fel med de…
hoppas verkligen att ni kan hälpa mig
Mvh:D
du kanske spänner dig när du rider nya hästar? det gjorde jag innan jag började jobba med hästar för att man inte var van vid hur den hästen/ponnyn rörde sig=)
Nee, det gör jag nog inte, jag fâr ont med hässtar som jag är jätte säker pâ, och som är hur lugna som helst, sâ det är inte därför, men tack ändâ:)

Det har jag aldrig varit med om faktiskt, låter inte kul alls! Är det bara när du rider som du får ont? 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#3, japp, och inte med alla hästarna, det blir mest när jag stâr i fältsists

Jag har ingen aning.
Hm. Låter som om du kommer åt någon muskel?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
låter ju jättekonstigt =/ själv får jag ofta ont i knäna och fotlederna när jag rider men har aldrig fått i låret eller på bara ena sidan =/ men som HannaT skrev så kanske det kan vara något med musklerna??
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
#5,6, det kan vara möjligt, har tydligen korta muskler i ryggen enligt fysioterapeuten eller hur man nu skriver:p, sà jag mâste göra en massa övningar, enligt han förkortas musklerna ner man rider, sâ det Är bra med at stretcha efter ridpass. Fâ prata med honom och se…
Så brukar det bli med mig när jag har förlånga stigbyglar, prova och korta dem lite 
#8 okej, skall prova:D tack sâ mycket:)