Önskevinst?
Om ni får önska vad som helst (inom rimliga gränser): vad skulle ni då helst vilja vinna i en tävling här på sajten? Jag tänker på saker så som schabrak, ridjacka, brösta osv…
Jag smider lite planer nämligen. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag skulle nog säga ridjacka och liknande saker.
Brösta, hjälptyglar och sånt kan ju också vara bra, men det finns ju en hel del som inte har egen häst, och av dom som har egen häst använder ju inte alla såna saker :)
Men tävlingar är kul 
Dunväst, pikéer, polotröjor, schabrak, nått billigt täcke, mm. Sånt man har användning av^^.
Tycker det ska vara mer tävlingar ; ) : )
typ sett av kanske schabrak, öronluva och benlindor:)
Nâgot fint träns A¨r ju ochsâ kul att fâ:D ( har ju inte egen ha´st, men hyr ju Cortez vissa dagar, och dâ använder jag egen utrustning:))
kanske nått schabrak,luva eller böcker=)
Håller med Trollduva, böcker är bra :)

Tycker täcken, schabrak och ridjacka är bra :D Men även böcker som Trollduva skrev :)
böcker är ju faktist kul, som trollduva sa:), men tycker ju ochsâ det ár roligt med utrustning:)
oj… kanske ett paket med olika akutgrejor som t.ex lite bandage, kyllera, kompresser eller så…
eller en jackadå kanske =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

- klubbjacka
- väst
- schabrak
- borstar kanske?
det skulle jag tycka va kul priser i tävlingar

Schabrak och benlindor är alltid roliga vinster, är alltid med då! 

Inte alla här som äger häst så ja jag vet inte om bandage är så kul då..
Länd täcke i typ fleece elr m. reflex, schabrak, ridvantar, man rosetter, ngt billigt täcke, lindor (som man kan rida i), benskydd, bett mm…
Ja, det är lite grejer jag tror skulle uppskattas :P
That that don't kill you can only make you stonger

#13 Svåret att hitta priser som passar alla. Vissa tävlingar kan ha priser som kräver en häst och vissa kan ha priser som inte kräver en häst.
Skynda långsamt så går det fortare.
#13, det kan vara lika kul endâ, man kan ju anvenda sina egna grejer pâ hästen man rider, utan att man äger hästen, det gör jag ner jag rider Cortez

Schabrak med matchande luva 
En t-shirt med nått fint tryck på! Kanske det kan stå hästhoppning.ifokus.se eller liknande. Passar både för de som har häst, och de som inte har häst.