Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettutrustning
Läst 5065 ggr
Minetta
1

Öronhuva, storlek?

Funderar på att köpa en öronhuva från Hööks, denna. Ni som har den, är den stor elr liten i storleken?

Blev lite osäker på vilken storlek jag ska köpa, ponny eller full när jag har D-ponny med ganska ädelt huvud.. :P

EelyCortez
0

de var fina:), jag skulle nog ta den stora storleken, Cob borde ju best, men den finns ju inte, sà ta full tycker jag, bettre att den A¨r lite för stor en för liten;)

J-Parnebo
0

jag har den till min häst,m köpte den i storlek ponny, och den går precis på min häst , ädelt huvud. så tror att full skulle funka bäst.

Minetta
0

okej, tack för svaren, ska beställa full ;)

Diizkmedel
0

Jag har den och full är väldigt stor. Så ponny. För full var tom för stor för några av dem stora hästarna :P

That that don't kill you can only make you stonger

exitingsvillemo
0

Jag skulle tagit en ponny. Tycker huvor överlag är väldigt stora i storlekarna, vet inte hur många huvor jag har sytt in öronen på för att dom inte ska hänga som cockerspanielöron.

elli-kleo
0

#3 Jag tycker att du gör rätt i att köpa en i storlek full. Hööks hopphuvor i ponny storlek är små tycker jag.

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Minetta
0

#6 okej :) har fått hem den nu, ska prova ikväll. i fall den inte skulle passa får väl storhästen ta den Flört

Invisible
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Huha, sånt där med storlekar är hemskt! Tyst Min ponny har två paraboler till öron. Eller ah, snarare två radiostationer. Köpte huvor stl. full till henne, ena med stretch tror jag ? Och tro fasen inte att dom var för små endå? Obestämd Humm, jag antar att jag får sitta och leta huvor i X-full.

Hoppas det går bättre för dig!  Skrattande

elli-kleo
0

#8 Sööt ponny! :D

anie
0

Hööks storrlekar stämmer! Så har du ponny- ta ponny strl. Däremot Glen Gordon ska man INTE köpa ponny om man har D ponny/C ponny. Den blir PÅ TOK för liten. Så där gäller Full ;)

Ett tips till er andra så att nite inte göra samma misstag ;) haha

Minetta
0

#10 beror väl lite på var man har för häst. luvan, storlek full, passade perfekt på min ponny, strl ponny hade nog varit för liten. Flört

elli-kleo
0

Det beror ju på öron storleken inte på kroppen. T ex en d-ponny kan ju har större öron än en häst.

Minetta
0

#12 precis, formulerade mig lite fel Flört

elli-kleo
0

#13 Mitt svar var mäst riktat mot #10 Flört