de var fina:), jag skulle nog ta den stora storleken, Cob borde ju best, men den finns ju inte, sà ta full tycker jag, bettre att den A¨r lite för stor en för liten;)
jag har den till min häst,m köpte den i storlek ponny, och den går precis på min häst , ädelt huvud. så tror att full skulle funka bäst.

okej, tack för svaren, ska beställa full ;)
Jag har den och full är väldigt stor. Så ponny. För full var tom för stor för några av dem stora hästarna :P
That that don't kill you can only make you stonger
Jag skulle tagit en ponny. Tycker huvor överlag är väldigt stora i storlekarna, vet inte hur många huvor jag har sytt in öronen på för att dom inte ska hänga som cockerspanielöron.
#3 Jag tycker att du gör rätt i att köpa en i storlek full. Hööks hopphuvor i ponny storlek är små tycker jag.
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

#6 okej :) har fått hem den nu, ska prova ikväll. i fall den inte skulle passa får väl storhästen ta den 

Huha, sånt där med storlekar är hemskt!
Min ponny har två paraboler till öron. Eller ah, snarare två radiostationer. Köpte huvor stl. full till henne, ena med stretch tror jag ? Och tro fasen inte att dom var för små endå?
Humm, jag antar att jag får sitta och leta huvor i X-full.
Hoppas det går bättre för dig! 
#8 Sööt ponny! :D
Hööks storrlekar stämmer! Så har du ponny- ta ponny strl. Däremot Glen Gordon ska man INTE köpa ponny om man har D ponny/C ponny. Den blir PÅ TOK för liten. Så där gäller Full ;)
Ett tips till er andra så att nite inte göra samma misstag ;) haha

#10 beror väl lite på var man har för häst. luvan, storlek full, passade perfekt på min ponny, strl ponny hade nog varit för liten. 
Det beror ju på öron storleken inte på kroppen. T ex en d-ponny kan ju har större öron än en häst.

#12 precis, formulerade mig lite fel 
#13 Mitt svar var mäst riktat mot #10