Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1285 ggr
J-Parnebo
0

God Morgon 1 april

Ja, nu är det April. Vad har ni för planer för dagen? Lura ngn kanske? Själv ska jag snart gå upp och gå ut med hunden, sedan blir det att åka till Åby med skolan och köra lite, och sen rida Aurora och putsa inför imorgon.

WhoCares-01
0

God dag =) Va i stallet tidigt imorse och tog ut alla hästar utom Wilma som fick gå promenad och sedan stå inne… Hon har boxvila idag för att vila upp sig, veterinärens order. hoppas på att få provsvaren idag på blodproven från igår så vi fårse vad det är med henne. men nu äter hon så det vblir nog bra =). nu sitter jag i skolan och har nyss ätit lunch på en Thairestaurang och vart på marknad =). senare tror jag att jag ska ta mig bort till hoppträningarna och se vad jag går miste om när pålle är dålig

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

HannaT
0

Goddag!

Jag är precis hemkommen från jobbet. Ska sitta här en stund, sedan äta och till sist promenera till stallet. Ska bara skritta en runda med Kalle så att han är pigg till klubbtävling imorgon. Jag och Jennifer ska kanske tävla mot varandra. Tungan ute

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

EelyCortez
0

Stallet hela dagen + dressyr lekton med Novato^^

halloonsodaa
0

God kväll

Jag hämtade min foderhäst igår från Ultuna:D Såååå skönt:D Men hon hade dock feber på kvällen:( Vi tog tempen igen imorse, fortfarande feber sen fick hon metacam och då gick febern ner men den är tyvärr påväg upp igen….