Ryttarlicensen?
Jag har varit inne på TDB och betalat in min lokala licens. Men sist jag tävlade, 08 så kunde man skriva ut ett papper som bevis på att man har betalat, ifall licensen inte hinner komma innan tävlingen. Men nu hittade jag inget att skriva ut? Kommer licensen på posten som vanligt? Det är tävling om 2 veckor så jag hoppas att den hinner komma isåfall!
Mkt hinner ändras om man har tävlingsuppehåll ett år..
Tacksam för svar! 
Om du gjorde det på internet kan du gå in och skriva ut en kopia på att du betalat, och betalade du på banken så kanske du begärde ett kvitto? =) Det är ju ingen bekräftelse, men då kan de ju se att du har satt in si och så mycket pengar på det kontot.
Hakuna matata!
Oj ingen aning, det är olika mellan Spanien och Sverige… Lycka till pâ tA¨vlingen

Man ska väl kunna skriva ut ett bevis, vet att mamma gjorde det när hon skaffade licens:)
Jag la till pengar till mitt TDBkonto och så drog de automatiskt 200kr från det. Men det kom aldrig upp någonting om att jag skulle skriva ut någonting. Det gjorde 08 när jag löste min licens. Hur lång tid tar det för er från betalning till att den kommer på posten?

#4 Mamma säger att man kan skriva ut ett kvitto från betalningen, om man gjort det på internet förstås:)
Förlåt TS!
Hur fixar man lincensen? (Jag håller på att ta grönt kort) 
#6 No problemo :) Gå in på ridsport.se så finns det något som heter Licensguiden i menyn till vänster!
Har kontaktat ansvarig för TDB angående detta då jag själv också undrade, och hon svarade att om man anmäler till tävling genom TDB så kontrolleras licensen automatiskt, om annan sorts anmälan bör du skriva ut kvitto på din betalning.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
#8 Men får man den hem skickat iallafall? Det står ju i proppen att man ska visa upp licensen. :S Men man måste ju ha licens för att kunna anmäla så det är lite konstigt..
# 9, jag tror att vi kommer få en plastbricka i år med, men det verkar framöver som om denna inte ska behövas. Ska du uppvisa licensen så får du skriva ut kvitto, om du kan (jag tyckte det var lite svårt för man fick ju inget specifikt). När är tävlingen? Du kan ringa och kolla med arrangörerna alt. TDB.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
#10 Ok, jag hoppas att den kommer på posten, känns alltid bra att ha en i näven för då kan det inte bli fel (förhoppningsvis). Jag väntar en vecka till så får vi se om den kommer efter påsk och så. Jag har ingen skrivare hemma, när jag fixade licensen så åkte jag till min bror för att kunna skriva ut.. Det ska inte vara lätt..!
Okej. Jag har inte fått min bricka ännu, betalade den 19/3. Brukar ju dröja länge!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
#7 Okej, tack så mycket! :)