Höjdhoppsrekordet!
I måndags så löshoppade vi hästarna och jag satte litet höjd på Harry. Vi började på 70 cm oxer. Gick super. Bredda oxern, han flög över. Byggde om till räcke.
Höjde till en meter, inga problem! Han flög över. Testade att lägga upp på 110, han flög över det med. Men vid det här laget hade han fått ett antal hopp i kroppen och vi var väl litet övermodiga, både jag och Harry och höjde till 120.
Han rev två gånger. Då sänkte vi till en meter och nöjde oss med att han kom över det.
Men de här två hoppen på 120, han tveka inte, han tog i men räckte inte hela vägen. Han vart så sjukt nöjd med att få ta i på det här viset. Jag är skitstolt!
Min modiga fina häst.
Nu blir det inga fler höjdhopp på länge utan vi håller oss under emterstrecket, han har visat att han har kapacitet och folk som tittade på vart klart imponerade av min stora tunga häst. Blev ett parfilmsnuttar med som ska klippas ihopa. Länk till youtube kommer asap.
Sen måste jag skvallra litet också. Häromdagen så vågade jag hoppa Harry barbacka. jag trodde hindret vart mellan 30-40 cm men det visade sig sedan att de vart 40 o 50 höga! Barbacka! jag är välrdens modigaste :)
bilden 110-120
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Vad roligt! :D
gud va roligt, :)

Han är så häftig!

Han är så duktig, Harry.
Jättekul att få se och höra hur fort det går framåt för er.
Ser fram emot filmen.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Kul:)
vilka jätte fina bilder! 
Han är ju jätte duktig:)
Han ser så mysig ut ;) Fina hopp :D
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus