Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etiketthopptävling
Läst 1716 ggr
elli-kleo
0

Väst under/över kavajen?

Vad ser bäst ut och vad sitter bäst?

Säkerhetsvästen under eller över kavajen?

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

J-Parnebo
0

Jag tycker det är snyggast att ha västen över kavajen, dock så ska ju västen vara närmast kroppen. Så ta det som du tycker känns bäst :)

EelyCortez
0

Jag har faktist samma frâga:p

jag tror nog att det är snyggare med vA¨sten utanför, för att är den innanför kan det ju se ut som om man har värsta fyrkantiga kroppenXd ât andra sidan skall den ju vara hur nÄra kroppen som möjligt.

Sen bror det ju ochsâ pâ hur vA¨sten ser ut… det är svârt faktist

elli-kleo
0
EelyCortez
0

Skrattande#3 okej dâ har vi smma:D

jag skall ju ochsâ tävla med den för första gângen den 9maj… vad skall vi göra? den är ju veldigt finn;)

jag tycker att vi skall visa upp vâra fina säkerighetsvästarXD jag tar den utanför:)

elli-kleo
0

#4 Då gör jag också det :D Lycka till på tävlingen! :)

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

EelyCortez
0

#5 Tack;)

HannaT
0

Jag håller med Jennifer, #1, över är snyggast men under är säkrast.

Lycka till på tävlingen!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

utan tvekan så är över snyggast =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

kappi
0

över ! :)

tror inte de spelar så stor roll om den är över eller under ^^man slår ju inte sig mer för att den är över :D

kappi
0

över ! :)

tror inte de spelar så stor roll om den är över eller under ^^man slår ju inte sig mer för att den är över :D

Invisible
0

Man ska ha västen så nära kroppen som möjligt för att den ska skydda på bästa sätt, har jag fått lära mig. Men att ha den över kavajen är lätt snyggast! Skrattande

sallberglina
0

Ska man ha väst och kavaj tycker jag västen ska vara över kavajen, men snyggast är helt klart en tröja om man rider med väst och om det är tillåtet på tävlingen (nivåskillnader).

halloonsodaa
0

Jag tycker det är snyggast att ha västen över kavajen annars ser man liksom uppstoppad ut:P

HannaT
0

#12 Om man rider med väst får man tävla i långärmad tröja (alltså utan kavaj), på ALLA nivåer. Glad

sallberglina
0

# 14
Jaså, har de ändrat det nu? :)
"Förr" var det kavaj som gällde på nationell nivå eller om det var regional.. Det är ju faktiskt bra!

Cicci31
0

Eftersom västen ska sitta nära kroppen är det bäst om den är under kavajen. Jag tycker båda delarna är snyggt.

HannaT
0

#15 Jag vet inte när det har blivit ändrat, men så stod det i TR 2009 och vad vet är det fortfarande så. Kan dubbelkolla. Glad

sallberglina
0

#17 No need to. :)