Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etiketthopptävling
Läst 1556 ggr
WhoCares-01
0

Hopptävling 23 maj

Någon som ska till Billdals ridklubb den 23 maj? det blir förmodligen min tävlingsdebut för i år =)

tävlingen är lokal här finns infomation

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

HannaT
0

Ah, kul! Jag kanske kommer och fotar.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

vad roligt =) jag är jättenrvös xP

// Alexandra

HannaT
0

Haha, jag förstår det. Jag har själv världens sämsta tävlingsnerver. Det är mycket bekvämare att stå som fotograf. Oskyldig

Rynkel
0

Hihi! Jag ska nog inte tävla men jag ska försöka komma och ta bilder :) Ska troligen ha tävlingsdebut i slutet av maj på årk, där känner jag mig mer hemma Oskyldig

Hedman
0

Det var först tanken. Men blir nog att åka till brämhult tror jag det hette istället… ;)

WhoCares-01
0

synn att ni inte ska vara med =( Billdal brukar ju vara ett ganska bra ställe har jag hört

// Alexandra

HannaT
0

Jag plockade min första clear roundrosett med Kalle på Billdal. Det är fint där. Stor manege! Glad

J-Parnebo
0

Billdal är jätte bra, älskar deras manege och även paddocken fast att den är lite missformad. haha :p

WhoCares-01
0

jag har bara varit där ett par gånger innan så jag vet inte så mycket om stället =) hoppade clear-round där en gång för ungefär 3 år sedan och var med en kompis som skulle provrida en häst där för en väldans massa år sedan =)

// Alexandra

Hedman
0

Jag har aldrig varit på billdal men som ni säger ska det ju vara bra. Men varför jag nog inte väljer att starta där är för att det är lagtävlingar den dagen på billdal och det blir så sjukt långa dagar och ofta röriga…

EelyCortez
0

Lycka till pâ tävlingen:D

WhoCares-01
0

tack så mycket =)   har dock inte anmält mej än men det ser lovande ut =)

// Alexandra

halloonsodaa
0

Vad roligt:) Lycka till:)

Hedman
0

Det blir kanske fler tävlingar där vi kanske lyckas åka på samma =)
Jag har faktisk bestämt mig att åka till Nuntorp :)

WhoCares-01
0

var är nuntorp?

// Alexandra

Hedman
0

I Nuntorp xD haha ne ursch jag är kass på att berätta vart saker ligger med det är hmm uppåt i landet… hehe

WhoCares-01
0

haha  oki =)  jag sitter i samma båt. skitkass på att ge vägbeskrivningar å sånt xP

// Alexandra