Tävla travare
Jag skall ju få en travare, jag är igentligen lite liten för honom. Alla säger att vi passar så bra tsm :D <3, jag älskar honom, och han gillar mig och det märks :D Men jag är hundra på att när vi kommer ut på tävlingsbanorna kommer alla säga/tänka - "Hon som är så liten skulle ha en ponny som hon kan komma mycket längra med" eller "lämna bort hästen det är en travare" :'(
(Sajtvärd ändrade rubriken.)

Det finns alltid folk med fördommar osv, men skit i dom och kör ditt eget race :) Det är bara din åsikt som verkligen räknas!
Skit i de dumma komentarerna, du fâr vell ha vilken hA¨st du vill, inte skall de andra velja för dig. Du A¨r lycklig med han och det Är det som är viktigt:)
Lycka till:)
Säger bara en sak, orka bry sig om vad andra tycker.

Du kommer säkert få höra en och annan kommentar, men så blir det vilken häst du än väljen. Hästmänniskor är inte alltid så vänliga, tyvärr.
Om du tycker om travaren ska du inte bry dig om vad någon annan säger. Lycka till!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
håller helt med dom andra som skrivit. du ska inte bry dej ett skit i vad andra säger. huvudsaken är att du och hästen trivs tillsammamns och att ni har roligt, inte vad andra tycker om er!
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
Travare är precis som alla andra hästar, bara avlade för en annan typ av hästsport om man ska säga så, men du får se såhär; din travare kan gå preciis lika bra som andra hästar, men andra häsar kan inte gå samma saker som din travare (dvs travet).
så skit i allas åsikter! Din åsikt är viktigast. Lycka till! 
Tack
hoppas det går bra ;) Lycka till med era hästar:D
Vilken häst du än har eller vilken ryttare du än är kommer antagligen alltid någon att fälla en kommentar, ta inte åt dig, ut och tävla i stället. :) Travare är enormt fina hästar med ett temperament av guld.

Jag tycker absolut att du ska tävla, bara ignorera vad du tror att alla säger. De kanske också säger; "Vad modigt av henne som är så liten för den hästen att tävla" eller "Vad bra att hon är ute och tävlar på en travare och struntar i vad alla andra säger". Bry dig inte bara:) Gå in i din egen värld:)
Lycka Till på tävlingarna:D
taack:D
Helt klart du ska välja häst efter vad som du tycker känns bäst.
Det viktigsate är ändå samspel mellan häst å ryttare ;)

Precis som de andra säger! Kör ditt race o njut av att DU har den hästen som DU känner ett samspel med o att NI är lyckliga tillsammans. Det är det som räknas =)