Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 2539 ggr
halloonsodaa
0

Barbacka Äventyr

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har en ny hästserie startat på Svt. Den heter Barbacka Äventyr och det handlar om några ungdomar som åker till Spanien och letar efter "skatter" till häst. De får välja en egen PRE och sen rider de ut bland de öppna vidderna i Spaniens miljö.

Har själv sett det första avsnittet och tänker fortsätta kolla. Bara att se dem rida på PRE i Spanien får en att vilja se mer^^

Går på Barnkanalen söndag 19:00 eller Svtplay.

[trollduva]
0

just det,hade jag helt glömt får titta på det på svtplay senare i kväll=)

Birke
0

Hur kan alla lyckliga människor lyckas vara med i sånna härliga program o.O ??

EelyCortez
0

Spanien <3 vet ni vart i Spanien den filmas?¿

EelyCortez
0

#3 fick mitt svar;) tyvärr bor jag i södra Spanien…

[trollduva]
0

såg att det var inspelat 2006 och att jag såg det redan första gången det gick,trode det var nya avsnitt

EelyCortez
0

#5 oj Är det sâ gammalt! det visste jag inte… men skall kolla pâ första avsnittet nu endâ

halloonsodaa
0

Jaha, jag trodde det var nya avsnitt!! De sa premiärvisning av en ny serie så jag antog att det var nya avsnitt:O

#2 Jag fattar inte det heller och sen måste man vara under 15 för att vara med i alla sånna här serier! Arg jag blir ibland, som om ingen över 15 vill vara med?-.-

#3 jag vill jättegärna åka till Spanien:) Hur kommer det sig att du bor där förresten?

EelyCortez
0

#7 pappa A¨r spansk och mamma jobbade lite överallt sâ tillslut hamnde hon i Spanien fasst hon är svensk

halloonsodaa
0

#8 Okej:) Gud vad skönt, jag har alltid velat flytta dit ner. Ville göra praktik där men fick inte:(

EelyCortez
0

#9 Du fâr ebretta om du kommer nâgon gâng, sâ kankse vi kan rida tillsamans eller nât;)

halloonsodaa
0

#10 Ja jag får göra det!:) Det skulle vara riktigt roligt:D Det är det där med pengar men annars får jag väl lifta ^^

EelyCortez
0

#11 Okej;)