Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettom-hästhoppningifokus
Läst 4064 ggr
J-Parnebo
2010-05-14 20:46
0

Presentationer

Har blivit så många nya medlemmar här på sajten,
så startar en ny presentation tråd eftersom jag inte hittar den gamla heller. Men skulle vara kul om ni berättade lite om er själva. Skadar inte om ni skickar med en bild på er :)
Te.x

• namn,ålder, vart man bor
  • vilka djur man har
  • intressen
  • va man fick hästintresset ifrån
  • egen häst,medryttarhäst,sköthäst?
J-Parnebo
2010-05-14 20:52
0

Jag heter då Jennifer, är Medarbetare här på Hästhoppning. Jag fyller 17 år i höst och bor lite utanför göteborg med min familj och mina djur.
Här hemma har jag ; tre katter, en hund, en papegoja och en liten kanin. 10 minuter från huset står min häst Aurora, har även en ponny som jag har hyrt ut för jag är för stor.
Jag pluggar på ett hästgymnasie och trivs super, lite slappt bara.
intressen är väl promenader med hunden, datan, rida och självklart djuren. Fick mitt hästintresse från min äldre syster, dock är hon inte aktiv längre med hästar. :)
Lite om mig, fråga gärna om ni undrar något!

[trollduva]
2010-05-14 20:59
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag hetter Anna och blir snart 22,bor mitt i skåne utanför en liten by som hetter höör,har en och en halv häst,adeline som är 21 men som better sig som fyra^^och tara som är tre och ska ridas in i sommar,äger henne med en kompis och det är även vi som har fött upp henne

jobbar med inridning,tillridning och försäljning av hästar vilket är ett stort intrese,har ridigt och hållt på medeltid och tornerspel i sex år fofograferar oxå väldigt mycket

är född och uppvuxen med hästar så intreset har alltid funnits=)

en gammal bild på adeline och tara

HumlanochJuvel
2010-05-14 22:06
0