Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1729 ggr
WhoCares-01
0

Brand i Kungsbacka natten 4-5/5

Ett stall i Asserdal bran inatt ner till grunden. minst 16 hästar dog.

Det är bara fruktansvärt

Artikel från Aftonbladet

GP

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

EelyCortez
0

Gud vad hemskt:(

halloonsodaa
0

Usch! Sånt där får en att vilja ha hästen på lösdrift!

J-Parnebo
0

Så hemskt, lider med alla som mist sina hästar :(

Rynkel
0

det är min kompis granngård, jag har varit där på somrarna och ridit någon häst där och det kom verkligen som en chock..

Det var bara två hästar som klarade sig och även deras två hundar blev innebrända. Man vill ju inte att det skulle hända alls, men eftersom ingen av oss kan ändra på det som hänt så hoppas jag bara att det gick så fort som möjligt för hästarna och hundarna..

Många fina hästar dog, Meclicor, Emma, Benita, April, Mantus, Grim, Västerbo Lad, Eva, Calle, Napolina, Careca, Royal, Tåfjutt, Montana, Haoudi, King Harry och hundarna Rocky och Prillan.

Hoppas de har det lika bra där de är nu som de hade det här.

J-Parnebo
0

r.i.p alla hästar och hundar. Rynkar på näsan

Fritiofsson
0

R.I.P. Rynkar på näsan

HannaT
0

Så tragiskt!

#0 Jag tänkte på dig när jag fick höra om branden, vet ju att du har Wilma uppstallad i de trakterna. Rynkar på näsan

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

#7 samma kommun men i andra änden… så jag har klarat mig undan. har jag fattat det hela rätt så ligger Asserdal i Anneberg som ligger norr om staden Kungsbacka i norra delen av komunen medans Onsala ligger ungeför 2-3 mil längre söderut, längst ner i kommunen. därimot så är det en jag tränar med som har häst någonstans i nrheten där branden var så man va ju lite orolig. har inte hört något från min moster om tjejns häst är ok men det borde den vara.

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

elinswe
0

En av mina bästa vänner hade sina två hästar där, en shettis och en connemara/arab. Shettisen klarade sig tyvärr inte… :(

Rynkel
0

#9 shettishingsten?

Fiona
0

Usch vad hemskt Gråter

R.I.P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

elinswe
0

Nej, han var valack.