Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 1267 ggr
J-Parnebo
0

God morgon 22 maj

Nu var det längesedan det var en god morgon tråd, så startar en idag!

Vad är era planer för dagen?

Själv ska jag snart börja städa upp i rummet, sedan gå ut i skogen och låta vovven bada, sedan ner och longera Aurora, sen ut med hunden igen och sen gå ner och beta Aurora lite.

Har fullt upp idag, skit kul! :D

halloonsodaa
0

God förmiddag:)

Ja idag kommer bli en riktig tråkig dag för mig! Jag är sjuk så mamma rider och mockar boxarna osv (hjälper till så gott jag kan). Sen sattes betygen igår så har INGET att plugga. Det är extra kul när man är sjuk och orkar inte göra så mycket och så har man inte ens en uppsats att skriva, värdelöst…

WhoCares-01
0

goddag =) har just suttit å lagt in lite bilder på in hemsida å nu ska jag ut och sola =). efter det ska jag till stallet och rida och tvätta både Wilma och Pajas. sen ska jag göra irdning allt inör tävlingen på Tvååker imorgon =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

emeliekarlssoonn
0

Goddagens! :)

Skulle ha åkt till Kolmården idag men skippade det och sov istället. :)  Chillar med datan i knät och med teven på istället. Haha.
 Ikväll blir det grillparty med lite polare så mamma fixar hästen idag. :)

[Nesslan]
0

Goddag :D

Har precis pressat lite på balkongen i det fina vädret och nu tänkte jag sticka ut och jogga en sväng med vovven. Inget stall idag, det är inte jag som har helgen så jag får vänta med att rida till i morgon kväll. Skulle nog inte orkat rida i denna värmen heller för den delen :P

HumlanochJuvel
0

goddag =D
Idag ska jag till hästarna och hoppa lite på Juvel och syrran ska hoppa lite på Lina Mo. Sen ifall det är fint väder när vi kommer hem så kanske vi tar ut marsvinen så dom får beta lite =) Sen ikväll ska jag se på V (ett tv-program)… Ja det är nog allt jag ska göra idag :) hehe…

HannaT
0

Goddag!

#1 Krya på dig. Jag är också sjuk, typiskt att jag blir det när jag är ledig. Foten i munnen

Jag är hemma hos mamma och pappa och tar det lugnt. Har försökt sitta lite i solen men det är nästan FÖR varmt?! Om ett par timmar ska jag ner till stallet. Ska rykta och beta Kalle, men det blir ingen ridning idag. Sist men inte minst ska jag dricka lite öl på kvällen.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

WhoCares-01
0

#6. Öl ä gott ^^P

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

HannaT
0

#7 Haha, DVD (det vet du!)!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.