Debutant i tävling
Idag red jag tävling för första gången i mitt liv. Red dressyr LB:1 och LA:1. I LB var hon jättefin och gick klockrent, fick 66,20% och en 2:a placering!:D
I LA:1 gick det inte lika bra då jag aldrig kom till start. När ryttaren innan mig hade ridit ungefär halva programmet tröttnade Ettan och började skygga för allt. När jag red en travökning så skyggade hon ordentligt och när jag hamnade i obalans så blev hon rädd (hon blir der när ryttaren inte har balans) och började studsa så jag flög av och slog i huvudet:( Sjuksköterskan avrådde mig att rida och på sätt och vis förstod jag henne och struntade i det men det var ända jobbigt att inte får rida:( Är glad att Ettan klarade sig bra eftersom hon sprang mot en stor väg.
Men nästa gång går det nog bättre i andra klassen också, måste bara försöka få henne att inte tröttna på arbetet:)

Hur är det med dig nu då? :( Kul att det gick bra i LB iaf, lycka till i framtiden :-)

Jag mår inte så jättebra just nu, har väldigt ont i huvudet och har börjat fått ont i nacken. Om jag mår lika eller värre imorgon blir det sjukhuset, det säkra före det osäkra:)
Ja LB är jag väldigt nöjd med:D Tack så mycket:)

Synd att det fick ett sådant tråkigt slut! Men tur att det började bra iaf ;) Vi får hålla tummarna att du mår bättre snart!!

Jag mår bättre idag:) Har inte ont i huvudet längre men nacken fick sig nog en smäll då jag har svårt att lyfta huvudet ordentligt när jag ska upp ur sängen. Förmodligen så är det bara en muskel som är sträckt eller något.
Grattis! Sen önskar jag dig lycka till med ditt slag och framtiden :)

#6 tack så mycket:)
Grattis för placeringen:D hoppas du mÂr bra nu;)

#8 Tack:)