Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettoff-topic
Läst 3827 ggr
WhoCares-01
0

händelserik träning

hopptränade idag och det gick väldigt bra…. förutom att jag flög av det första jag gjorde när vi värmde upp, slog svanskotan och fick väldans ont huvudet och att jag blev knockad av min kära häst efter ett hinder när hon slängde upp huvudet för att hon inte fick gena med mig så jag bet hål rätt igenom hela läppen… =) kul va?? men sen när jag väl hoppade upp igen (jag flög inte av igen utan jag blev yr för det gjorge så fruktansvärt ont så jag hoppade av och satt mig ner på en bänk) gick det jättebra. jag var såklart väldigt stel och spänd vilket påverkade hästen lite grann men vi kom igenom alla övningar och hade ett fint flyt genom banan vi hoppade på slutet. snacka om att folk var imponerade av att jag genomförde träningen trots att jag hade blod i hela munnen och ansiktet xD

nu har jag iaf fått tvättat av mig i ansiktet, jag har duschat och ätt lite yogurt (kan inte riktigt bita i bröd just nu känner jag) och jag har sköljt munnen med krossad panodil och vatten så nu känns det lite bättre =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

WhoCares-01
0

ojdå… händellserik träning skulle det stå… mitt i kronglar lite xP

kan lägga till förresten att jag får gå med en j*kla papperstuss och torka av läppen hela tiden eftersom det rnner ut salig genom såret i läppen(!)

// Alexandra

J-Parnebo
0

ojdå, stackare :( men duktig du är som hoppade upp och körde vidare :)

WhoCares-01
0

haha ja det är faktskt lite synd om mig nu känner jag ^^  å tack förresten =) jag kände mig ganska tvungen att fortsätta för förra gången jag skadade mig på träningen så bara skrittade jag en stund efteråt och var livrädd för at ramla av igen… ville inte att det skulle bli så igen

// Alexandra

my-real-life
0

#3 bet du verkligen HÅL i läppen ? bara rakt igenom ?:O

hugoochip
0

Låter verkligen hemskt det där med läppen!:-O

Kan knappt föreställa mej det. Har du nån bild på det så man  kan få se hur illa det är?

Stackare!:(

WhoCares-01
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

japp rakt igenom är det hål och visst kan ni få se en bild men gllar n inte blod så bör n inte titta på bilderna xP

har öppen mun på båda bilderna eftersom det är lite svårt att stänga munnen. och jag var ganska smutsig eftersom jag hade ramlat av tidigare och fått massa dam å skit i ansiktet

titta och njut eller nått…

// Alexandra

WhoCares-01
0

// Alexandra

WhoCares-01
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

// Alexandra

hugoochip
0

6 & 8# AJJ!!:-O

J-Parnebo
0

men AJ AJ! :(
Hur är det med läppen nu?

my-real-life
0

usch :(

halloonsodaa
0

Men kunde inte åka in till sjukhuset? Om det är tillräckligt djupt så syr dem även läppen:)

WhoCares-01
0

#12 nej dom gör ingenting med något så "litet". är det ett jack så läppen är delad så syr dom nog men jag hade tur för det var en som tittade på träningen som var sjuksköterska så hon kollade lite på det =)-

#10 nu ser det nästan ännu äkligare ut xP på utsidan är det bara en sårskorpa men på insidan är det grå/vitt som när man har en blåsa men mycket större =P blää!!

// Alexandra