Ridkavaj!
Hej!
Hur ser era kavajer ut? 
Jag har växt ur min gamla och är på jakt efter en ny.. Skulle hemskt hemskt gärna vilja ha en grå, men det verkar inte vara så lätt att få tag på.. Sen är det ju inte så lätt att beställa sånt på internet heller för man vill ju kunna prova.. Finns tyvärr inte så mycket bra ridsportaffärer här i närheten..

vad har du för strl?

På vanliga kläder brukar jag ha 38/40 ungefär, vet inte om det är samma som gäller för ridkavajer..

Aha nej då har jag tyvärr ingen:( hade ingen grå heller men har en jättefin grön^^
Men det brukar finnas gråa kavajer på hööks. Fast du kanske inte bor i närheten av en sån affär? för jag vet att de har gråa eftersom jag har kollat på en grå där förut:D
Jag har på jakt efter en kavaj, inte för att jag behöver det just nu. Men vill själv ha en grå eller svart ngn gång i framtiden, tkr röda är jätte snygga, men jag klär mig inte i dom. haha :p

jag vill oxå ha en ny. svart eller grå med svart krage… ursvårt att hitta tycker jag.

#4 Samma här. Rött är hur snyggt som helst, men ska jag köpa blir det nog en klassisk svart eller marinblå.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

sen är det ju bra om man vågar anmäla sig till tävlingar om man köper ny klädsel haha!
Jag har en marinblå i storlek 164 som jag ska sälja, den är för liten. Istället ska jag köpa en svart med guld på kragen och så. Tycker det är riktigt snyggt.
jag har svart med guld på, vill dock ha röd :P men kanske ska börja tävla först igen haha
Jag har en marinblå Animo kavaj de är super sköna och sitter perfekt på en. Finns i de flesta färgerna de är dock lite dyra men det är super kvalité på dem och blir de smutsiga är det bara att dra en blött handduk över kavajen så blir den ren 
Fredrika Fritiofsson
Hej,
På C La gård är du själv med och påverkar både utseende och passform på din ridkavaj. Detta är för er som vågar synas på ridbanan och för er som har längtat efter en möjlighet att beställa en snygg tävlingskavaj just efter era personliga kroppsmått. Besök www.clagard.se
jag har en svart med guld.. var inne på en marin blå förut men det blev en svart :)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Marinblå kavaj, med sammetskrage och guldkanter, tredelat där bak och fin passform. Gult fodrad :) Köpte den för 1.300 på GHS.

Min är Röd från Pikeur software , har fått mkt bra komentarer om den, den sitter jättebra och den tål alla sorts väder i stort sett, något jag kan rekomendera, finns i flera färger än rött också :)