(uthyres) maxad D-ponny
Hej!
hyr häst ifrån Gert Brandon till i mitten av sept.
Jag önskar att hyra henne även nästa år och även ev försöka köpa loss henne så därför letar jag efter någon som skulle vilja hyra henne från sept- juni ungefär men skulle även passa lite tidigare.
Hon är en undebar viktbärande ponny på148 cm, älskar hoppning och gör alltid sitt bästa dressyren.
Även riktigt skogsmullehäst men älskar framförallt att galoppera flygandes över gröna ängar.
Hon är 19 år men känns som många år yngre så det märks inte av alls.
Även duktig i hoppningen, har tävlat 1 meter på ridskola men ser helst att hon inte hamnar på ridskola.
Hon är en svensk ridponny som vi tror har kallblod i sig men detta kollas upp om så önskas.
Har henne i stockholm så bara ni kan hämta är det inget hinder.
Viktigt är dock att vi ska få ha henne efter er och att ni inte bestämmer er för köp.
Vore bäst om ni kunde hyra stallplatsen där vi står nu och jag kan ta över den sedan men inget måste.
Viktigt att det är någon som tar hand om henne väl och även gillar gos, inte bara rida och inte bry sig om något mer.
Men något hon fram för allt älskar är då att hålla på med NH, rida repgrimma, följa efter mig och bara ha kul.
Kostar 7 tusen att hyra aug-juni, kan kolla upp vad sept-juni kostar.
Mejla eller skriv frågor i tråden J-ohanna@live.se
Bilder kommer ikväll!
Mvh
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
varför hyr du inte henne bara själv? asså hela året? =)

1# Pga personliga skäl, det har ej med tråden att göra.
Rest in peace Valkyrie!
#2 Okey, tyvär så kan jag inte hjälpa dig med att hyra henne :(
Hoppas du lyckas köpa ut henne :)

3# Okej, du vet heller ingen som du vet vill? :) tack
Rest in peace Valkyrie!

tror tyvärr inte folk är så sugna på att binda sig fast till en häst som sen ska bli såld åt en annan tjej, jag menar, skulle jag hyra häst skulle jag inte vilja vara nått "andra vals alternativ" ,. :) Inget illa ment eller så men :)

5# Vill ej höra åsikter i tråden, det får du pm:a om !
Rest in peace Valkyrie!

#7, ursäkta då, visste inte man fick säga åsikter :)

9# Det räcker, hon bad om ursäkt och det var ju inte otrevligt!
8# :)
Rest in peace Valkyrie!