Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etiketthopphästar
Läst 6136 ggr
J-Parnebo
0

Julklappar till häst

Ja,snart är det julafton igen Skrattande
Ska ni köpa något speciellt till era små älsklingar i julklapp?

J-Parnebo
0

Jag har klickat hem Kingsland benlindor, som Aurora ska få i julklapp.
Hon ska även få massa gott att äta och så ska jag ta ut en kiropraktor/massör till henne efter nyår som hon också får i julklapp Flört

LinaN
0

Harry ska få det vanliga på jul, en avslagen öl, äpple-morots-betfor-salsa/röra i krubban, sen så kanske jag köper nån lite pryl som vi bägge behöver i stallet. Typ en ny grep eller så….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

joooossan
0

Jag tror jag ska köpa ett grått Schockemöhleset, schabrak+luva och ett par grå Eskadron skydd vi kan ha på tävling :D Eller om hans vita passar bättre till kanske?

Dite får jag en feeeeeeet veterinärräkning av så hon får väl helt enkelt sjukvård i julklapp -.-

Josefinejumpforjoy.blogg.se

HumlanochJuvel
0

Jag vet inte riktigt än vad Juvel ska få men någonting blir det såklart :) Sedan köper jag även en julklapp till syrrans ponny Lina Mo och mammas ponny Cayenne. Sedan får mitt marsvin, min systers marsvin och min mamma och pappas marsvin en julklapp var också :) Så det blir endel julklappar att handla till djuren ;)

WhoCares-01
0

massa gått pynt i boxarna blir det =) granris, äpple, stora runda knäckebröd och morötter. får se om det kanske kan bli något nytt träns också då jag vill ha ett svart pullar med silverfärgade spännen istället för det med mssing som jag har nu… (har ett sweet-iron bett med silverfärgade ringar)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Em--ma
0

Amadeus får en Equterapeut i Julklapp, hade velat han skulle få något liiiiiite billigare, inte ens min mamma får något för 500 :- Flört
men han får sin Julklapp på Onsdag och jag hoppas han njuter att tugga i sig 500 spänn. För jag får då inget ut på det, hade jag köpt utrustning så hade jag fått tagit del av det men icke! Skrattande

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

emeliekarlssoonn
0

#6  Du får ju igen det genom en välmående häst. ;)

Jag ska iväg och köpa en slicksten med banansmak till pållen. ^^

komkoma
0

#3 Vad är det för färg på din häst? Grått och vitt, Låter som en skimmel :)

Min pålle ska få ett svenskt pass & en massa godis :)

joooossan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Gråskimmel ;D (dock lite ljusare och fläckigare nu)

komkoma
0

#9 vilken söting:) Men ja tycker du ska satsa på typ mörkrött ist, supersnyggt på mörkskimlar ju :D

Alma-G
0

Lasse ska få silvriga catagoboots efter jul, när jag har fått nya pengar ;) Undra vem som mest vill ha dom, haha! Men på julafton får han såklart en god morotstårta med knäckebröd och annat gott också.

Sen har jag hittat ett oanvänt rött sammet JW schabrak för 200:- billigare. Eftersom jag har planerat att det schabraket (och luvan) till tävlingssäsongen -11 så skulle det ju inte vara fel med 200 i rabatt..

WhoCares-01
0

#9 blir det mörkrött/vinrött som #10 skrev så finns det ett par snygga senskydd från HV Polo som är vinröda =)

// Alexandra

joooossan
0

#10 #12 Låter snyggt Cool

WhoCares-01
0

#12 det är det verkligen! min moster har en stor gråskimmel och så vann hon ett skitsnyggt schabrak som är vinrött. passar hur bra som helst =)

// Alexandra

elli-kleo
0

Så klart får han lite extra gott! Havre, korn, morötter och knäckebröd i krubban, alla hans favoriter ^^

Funderar på att boka in Massage åt honom, han gillar det och det är ju bra också

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

viktoria91
0

Min har fått rosa hovboots med broddar för lite över 3000kr.Tyst Fast det är kombinerad julklapp och födelsedagspresent då tanten blir 15år nästa år. Så nu har jag inte råd med julklappar till alla andra. Oskyldig

J-Parnebo
0

Aurora får även i julklapp en flytt, hoppas hon uppskattar de :)