Hästhoppning iFokus

Hästhoppning

Etikettutrustning
Läst 3102 ggr
elli-kleo
2011-01-05 16:33
0

Letar träns

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill hitta ett nytt träns som ska matcha min hoppsadel.

Lite önskemål

aachennosgrimma

gärna vit/creme fodring men behöver inte vara det

Mjuk fodring på både pannband och nosgrimma

Någon mellanbrun färg som matchar sadeln, men inte allt för svår att hitta tyglar och pannband till ;)

Bilden gör inte sadelns färg rättvis, men då får ni iaf ett hum om hur den ser ut :)

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

[Nesslan]
2011-01-05 19:02
0

Jag skulle tro att min sadel har en liknande färg, och jag hade svårt att hitta träns i samma färg hos de stora ridsportbutikerna. Sen hittade jag av en slump ett träns på Gekås för 129kr inkl tyglar. Nästan exakt samma färg. Jag tittade också på Santa Cruz träns (sadeln är en SC) och de har väldigt många olika färger. Dock kostar tränsen runt 1300kr utan tyglar.

[trollduva]
2011-01-05 19:28
0
elli-kleo
2011-01-05 22:04
0

Vad tycker ni om Glen Gordon och Globus träns?

Själv har jag ett Globus som jag gillar väldigt mycket, men vad är eran erfarenhet?

Har aldrig haft något träns från Glen Gordon, så hur är dom?

Alma-G
2011-01-06 10:10
0

#3 Har aldrig ägt ett från Glen Gordon men kommer nog göra det någon gång. Helt otroligt snygga ;)

[trollduva]
2011-01-06 17:00
0

3#jag tcker dom är snygga och har bra kvalite:)

elli-kleo
2011-01-06 22:07
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hittat ett riktigt snyggt träns nu, tkr jag iaf Flört

Rätt färg och allt :D

Men "problemet" är att det är ett lite lågpristräns från hööks och jag är rädd att det ska vara dålig kvalité Obestämd

Åkte och kollade på det i butiken idag och tyckte ändå att det verkade hyffsat Skrattande

Är det någon som har det här tränset och kan uttrycka sej?

Eller någon som i alla fall har ett träns från Claridge House i ungifär samma prisklass (ca 400 :-)

Bilden är från hööks hemsida

Länk till tränset

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=300860&deptid=109&sortType=sortPris&sortOrder=ASC

WhoCares-01
2011-01-08 19:13
0

inga lyxträns direkt men de håller så länge man sköter dom. tycker dock att kvalitén inte är den bästa… det yttersta lagret lixom flagar sig och kan se skrynkligt ut. men det är mina traäns det från just CH. ett av dem kostar typ 350 å det andra 450. =) men som sagt de håller

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

elli-kleo
2011-01-09 14:49
0

#8 Det där tränset var jag inne på först, men när jag kollade i butiken var det väldigt mörkt och skulle inte passa i färgen Obestämd