Sökes brun hoppgjord
Hej söker en brun hoppgjord helst ljus brun eller konjak färgad men allt av intresse! storlek 130-135cm
Tror jag kanske har en sån i stallet nånstans.. Vet dock ej märke och är nog av det mörkare slaget av brun.. Vilken prisklass hade du tänkt dig? Ska kolla vilken storlek gjorden är. Kan hända att den är 140-145. Men ska kolla ikväll!! :)
Ja det beror på märke och skick! :)
Den är som ny, då jag fick den förra året. Men blev av med hästen 3 månader efter, och använde endast gjorden vid hoppning. Dock inget märke vad jag vet. Ska verkligen kolla upp storlek ikväll och försöka ta en bild. :)
140 är den och mörkbrun.
Okej har du någon bild på den? Hur mycket vill du ha för den?
Lovar att fixa en bild imorgon! Är det ok? Vet inte alls, du får se på bilden sen får du ge ett bud ^^ :)
Tog ingen bild idag, har varit sjuk. Men försöka komma ihåg att ta en i morgon!!
Okej :)
Hej, fortfarande intresserad? Vilken prisklass hade du tänkt dig? Jag har tagit hem gjorden nu och sitter och smörjer den! Så ska jag ta ett kort alldeles strax och lägga upp!!
Nu så kommer det bilder äntligen!! Ge bud så får vi se om vi kommer överens om något pris ;)
Sadelgjorden är precis smörjd så det kan vara lite "fläckigt" på gjorden, men det är fettet som inte gått in än.. :)
Får inte in bilderna, har du någon mail?
Får inte in bilderna, har du någon mail?
Provar igen
nepp det gick inte :(
Kom på att du kan ju maila till mig först.. elin-vmo@hotmail.com